کد خبر: ۲۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶

رویارویی عابدزاده باقویترین مردجهان/عکس

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس امروز به دیدار حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید رفت.
آفتاب‌‌نیوز :  احمدرضا عابدزاده امروز به دفتر حبیب کاشانی عضو شورای شهر و مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران رفت و با کاشانی دیدار کرد. در این جلسه حسین رضازاده قهرمان سابق جهان و المپیک در رشته وزنه برداری هم حاضر بود و این دو نفر با یکدیگر روبرو شدند.

به گزارش فارس، در این جلسه در رابطه با مسایل مختلف و اهمیت حمایت از تیم ملی امید در راستای رسیدن به المپیک هم صحبت شد.



احمدرضا عابدزاده در رابطه با جلسه امروز عنوان کرد: برای دیدار نوروزی با حاج حبیب کاشانی نزد او آمدند وظیفه ما بود که بزرگتر خودمان سر بزنیم پیش از این سابقه همکاری با کاشانی را داشته‌ام خیلی خوشحال شدم در این جلسه حسین رضازاده که از افتخارات ورزش ایران است را دیدم.

دراین جلسه عابدزاده خطاب به حبیب کاشانی اعلام کرد می‌خواهیم طلسم 40 ساله را بشکنیم و ما پیشکسوتان در راستای صعود تیم ملی امید به المپیک هر کمکی که از دستمان بربیاید انجام می دهیم و به هر نحوی که بتوانیم حمایت لازم را انجام خواهیم داد تا ان‌شاء الله این تیم بتواند طلسم رسیدن به المپیک را بشکند.



همچنین حسین رضازاده در رابطه با این جلسه خاطرنشان کرد: خوشحالم که بار دیگر با احمدرضا عابدزاده افتخار ورزش ایران دیدار دارم سالها در کنار هم برای ورزش ایران افتخار آفرینی کردیم. عابدزاده در رشته فوتبال و من در رشته وزنه‌برداری موفقیت‌های زیادی به دست آوردیم درست است که در حال حاضر در شورای شهر هستم اما ما ورزشی‌ها همیشه کنار یکدیگر حضور داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین