کد خبر: ۲۸۸۵۸۰
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲

حمله شدید اللحن رهبری فر به درخشان /عکس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نتایج پرسپولیس و خریدهای حمید درخشان در نیم فصل از مردم و علی دایی حلالیت طلبید.
آفتاب‌‌نیوز :  پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از نتایج پرسپولیس و خریدهای حمید درخشان در نیم فصل از مردم و علی دایی حلالیت طلبید.

به گزارش وبسایت نود، بهروز رهبری فرد کاپیتان اسبق پرسپولیس پس از شکست سرخپوشان برابر النصر عربستان در صفحه شخصی خود نوشت: حیف از این همه شور این همه احساس این همه عشق هواداران نجیب و وفادار به تیمی كه نه صاحب داره نه سرمربی داره نه گلر داره نه مدیریت داره .

 وی افزود: واقعا نمی دونم این دوستان عزیز پیش وجدان خودشون چند چندن. هنوزم اون قدر این مردم تیمشون رو دوست دارن كه وقتی انتقادی میشه سراسیمه و خاضعانه تقاضا می كنند تیم رو با انتقاد به حاشیه نبرید. اما اون بندگان خدا از كثافتی كه در حواشی این پیكر نیمه جان پرسپولیس وجود داره روحشون هم خبردار نیست و چه می شود كرد.

 رهبری فرد ادامه داد: اما ای كاش این رفیق شفیق ما اون روز كه داشت بخاطر طمع كاری یك ملك مشكل دار رو معامله می كرد و یك میلیارد كلاهشو برداشتن قدری حواسشو جمع می كرد تا امروز مجبور نشه برای جبران اون [...] از طریق برادر زن شفیقش چندتا بازیكن درجه سه رو با پول هدایتی بنده خدا به تیم نحیف پرسپولیس قالب كنه و از پورسانت های پشت پردش ضررها شو جبران كنه. آخه كدوم آدم عاقلی بهترین گلر لیگ رو میده تا یه فوروارد درجه سه به نام تادئو رو بیاره كه خیر سرش مشكل گلزنی تیم رو حل كنه مشكل گلزنی كه حل نشد این هم وضع گلر تیمه.

 وی ادامه داد: به خدا این دنیا ارزش نداره كه بخاطر متاع دنیوی این جوری با اعتبار تیم بزرگ پرسپولیس و احساسات چهل میلیون انسان كه گناهشون عشق صادقانه به تیمشونه بازی كنید. آقای محترم و پیشكسوت فكر كنم پرسپولیس دینشو زیادتر از حقت بهت ادا كرد و زندگیتو از ورشكستگی و زندان نجات داد البته كه جای دیگری دوباره باید چند برابرشو پس بدی حالا كه از بی صاحبی تیم و سادگی و احتمالا صداقت حسین هدایتی بار خودتو بستی خواهشا تا بیشتر از این با آبروی تیم بازی نكردی برو برو برو و به فكر این باش سال دیگه كدوم تیمو بدبخت كنی.

 رهبری فرد در پایان گفت: آقا من تو یه برهه از این آقا حمایت كردم و از دایی انتقاد الان به صراحت میگم اشتباه كردم و امیدوارم مردم و دایی منو حلال كنن چون فریب ظاهرسازی این آقا رو خوردم دایی هر ایرادی داشت سالم بود و مثل مرد پای حرفش ایستاد و به هر قیمتی خودشو تیمشو نفروخت اما ...


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین