کد خبر: ۲۸۹۱۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

پیام تسلیت مقام ها و شخصیت های سیاسی به مناسبت درگذشت مادر رییس جمهوری

مقام های کشوری و لشگری و شخصیت های سیاسی در پیام های جداگانه ای درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری را تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : بانوی مومنه و مجاهده خانم سکینه پیوندی مادر رییس جمهوری که در دوران نهضت اسلامی و دفاع مقدس رنج های فراوان کشید، پس از تحمل چند ماه بیماری در سن ٩٠ سالگی، روز جمعه گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نهادها و سازمان های مختلف متن پیام های مقامات و مسوولان و شخصیت های سیاسی به شرح زیر است:

**پیام تسلیت سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به رییس جمهوری

در این پیام آمده است :خبر درگذشت اندوهبار والده مکرمه در ایام سوگواری و شهادت ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (س) موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

وزیر دفاع در ادامه این پیام آورده است، اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده که سهم بسزایی در تربیت فرزند مجاهد و خدمتگزاری صدیق به اسلام و ملت بزرگ ایران داشته است علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

** پیام تسلیت حجت الاسلام انصاری به دکتر روحانی

در بخشی از پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رییس جمهوری خطاب به حجت الاسلام روحانی آمده است: درگذشت بانوی بزرگوار والده مکرمه همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) موجب تاسف و تاثر شد.

وی در پیام تسلیت، این مصیبت را به رییس جمهوری، خاندان معزز روحانی و سایر بستگان تسلیت گفت و برای آن مرحومه سعیده رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای روحانی و عموم مصیبت دیدگان صبر و اجرجزیل مسالت کرد.

**پیام تسلیت معصومه ابتکار به رییس جمهور

در این پیام آمده است: خبر درگذشت بانو سکینه پیوندی مادر گرامی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی موجب تاثر عمیق شد. غم از دست دادن مادر که مظهر مهر و محبت است تحت هر شرایطی سنگین و طاقت فرساست؛ آن هم بانوی بزرگوار و صبوری که فرزندانش را درس تلاش و مردم داری و شکیبایی داده است. این فقدان جبران ناپذیر را به رییس جمهور محترم تسلیت می گویم و برای ایشان از درگاه خداوند متعال اجر و بردباری آرزومندم.

**پیام تسلیت ارتش به مناسبت درگذشت مادر فقید ریاست جمهوری اسلامی ایران

در این پیام آمده است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران درگذشت سرکار خانم سکینه پیوندی مادر مومنه و بزرگوار جنابعالی را تسلیت گفته و از خداوند متعال، رضوان و رحمت واسعه و بهره مندی از عنایات خاصه حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) را برای آن مرحومه و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با توفیق و سلامتی را برای جنابعالی و عموم وابستگان به خاندان روحانی مسئلت می نماید.

**پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به رییس جمهور

در این پیام ضمن تسلیت درگذشت مادر رییس جمهوری، آمده است: خداوند متعال روح پاکش را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

** پیام تسلیت رییس سازمان ملی استاندارد

در متن پیام نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد نیز آمده است: در آستانه بهار فاطمی، مادری از خادمان آن بانوی دو عالم، از عالم خاکی به افلاک باقی پرگشود.

وی، مصیبت وارده را به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، حسین فریدون و خانواده و بستگان آن مرحومه صمیمانه تسلیت عرض کرد و از خداوند بزرگ و ارحم الراحمین برای آن مرحومه رحمت الهی و اجر جزیل و برای بازماندگان صبر جمیل خواستار شد.

** پیام تسلیت حزب کارگزاران سازندگی ایران

همچنین حزب کارگزاران سازندگی ایران در پیام تسلیتی خطاب به رییس جمهوری ، درگذشت مادر بزرگوار حاجیه خانم پیوندی را تسلیت و تعزیت گفت.

در ادامه این پیام آمده است: پرورش فرزندانی برومند که به فرزندان ملت بدل شدند، از نتایج زحمات آن مادر گرانقدر است که در آستانه بهار به رحمت خدا رفتند.

حزب کارگزاران سازندگی ایران یادآور شد: بدون شک خدمات و خیرات آن بانوی گرامی در به ثمر رساندن فرزندانی که در این شرایط حساس ملی در خدمت میهن و آیین اند،از یاد نخواهد رفت و هر گام شما در بهبود شرایط کشور ،طلب رحمت و نثار صلواتی به تربت پاک آن مادر بزرگوار خواهد بود .

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: ملت ایران قدردان چنین مادرانی است که از دامن پرمهرشان فرزندان شایسته ملت در عرصه های تدبیر و تعالی و توسعه کشور و پاسداری از منافع و امنیت ملی ایران برخاسته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین