کد خبر: ۲۸۹۷۹۸
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

پیام تسلیت دانشکده خبر/جوادی برای مان می ماند

حسین جوادی به فهرست بلند جاودانگان دانشکده خبر می پیوندند. فهرستی که به عادت مالوف این دانشکده همواره مرور می شود و چهره های خندان «حسین و هم فهرستی ها» را از مقابل چشمانمان می گذراند.
آفتاب‌‌نیوز : محمود احمدی افزادی رییس دانشکده خبر در پیام تسلیتی به مناسب درگذشت حسین جوادی دانشجوی این دانشکده که در حادثه سانحه هواپیمای ایرباس در فرانسه بوقوع پیوست نوشت: بارها به بهانه مشابهی با او روبرو شدم و از این میان دوبارش را به دقت به یاد می آورم.
 
در آستانه جام جهانی برزیل، در پاگرد طبقه اول و دوم دانشکده پس از کمی تعارف از من خواست که پیشاپیش دو هفته غیبتش را به دلیل حضورش در جام جهانی بپذیرم؛ گفتم که شدنی نیست و او با آرامش و ادب عجیبش پاسخ داد که باید برود و این فرصت بی نظیر را که به قول خودش «یک بار برای یک عکاس ورزشی اتفاق می افتد» از دست ندهد.قرار شد به محض بازگشت، عقب ماندگیش را جبران کند و کرد.
 
بار دوم در همان پاگرد و این بار الکلاسیکو. به محض شنیدن واژه الکلاسیکو سکوت کردم و بهت زده در چشمانش خیره شدم. گمان برد که معنی اصطلاح را نمی دانم و توضیح داد: مسابقه بارسلونا و رئال مادرید؛ و ادامه داد: نباید این فرصت بی نظیر را که یک بار برای عکاس ورزشی اتفاق می افتد از دست بدهم.
 
گفتم شدنی نیست اما اگر می خواهد برود که باید هم برود، با خانم دکتر رفعتی مدیرگروه خبرنگاری هماهنگ کند. بعد هم بی دلیل همدیگر را بغل کردیم و رفت.
 
این یک خاطره نویسی نیست؛ خاطره ها متعلق به گذشته اند اما حسین جوادی در حال و آینده من و دانشجویان دانشکده خبر سیر می کند.
 
به دانشکده خبر یادآوری می کند با همان آرامش، ادب و سماجت بی نظیر- که می شود چند جلسه غیبت کرد تا فرصتی را از دست ندهد و برگردد و جبران کند.
 
به دانشکده اش ثابت می کند که «اعتماد متقابل» مفهوم قابل احترامی است؛ به دوستان دانشجویش ثابت می کند که می شود کلاس را پیچاند و خودش نپیچد.
 
به همه ما نشان می دهد که می شود عکاس فینال جام جهانی و الکلاسیکو باشی و لبخند پرمحبت همیشگیت سرسوزنی رنگ تکبر به خودش نگیرد و تُن صدای آرام و مودبت حتی یک ثانیه هم پرخاشگر نشود و مثل یک مرد روی حرفت بایستی؛ هم برای رفتن و هم برای به موقع برگشتن و جبران کردن.
 
حسین جوادی به فهرست بلند جاودانگان دانشکده خبر می پیوندند. فهرستی که به عادت مالوف این دانشکده همواره مرور می شود و چهره های خندان «حسین و هم فهرستی ها» را از مقابل چشمانمان می گذراند؛ امسال دانشکده خبر بیستمین سالگرد تولدش را تجربه می کند و جای این بچه در این جمع قدیمی آشنا هرگز خالی نمی شود.
 
یکسال و نیم است که می کوشم گردهمتان بیاورم و اینک بی بهانه گردهمیم. حسین جوادی بهانه ماست؛ او خود واقعی مان است که هرگز از ما نمی گسلد و تنهایمان نمی گذارد؛ همان است که می خواهیم باشد، بی بهانه و بی منت.
 
به گزارش روابط عمومی دانشکده خبر، مرحوم حسین جوادی دانشجوی ترم دوم کارشناسی ناپیوسته خبرنگاری ورزشی دانشکده خبر بود.
 
حسین جوادی و میلاد حجت الاسلامی، خبرنگاران ورزشی نویس روز سه شنبه با سقوط هواپیمای ایرباس شرکت آلمانی در جنوب فرانسه به دیار باقی شتافتند.
 
دانشکده خبر، ضمن تسلیت این مصیبت دردناک به خانواده های آنان، دانشجویان دانشکده و جامعه رسانه ای کشور، از درگاه خداوند متعال برای این دو عزیز از دست رفته، غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می نماید.
 
حسین جوادی نزدیک به یک دهه فعالیت خبری به ویژه در حوزه ورزشی داشت و در سال های اخیر در روزنامه وطن امروز قلم می زد.
 
وی به همراه میلاد حجت الاسلامی برای پوشش رسانه ای بازی تیم های بارسلونا و رئال مادرید به اسپانیا رفته بودند که در بازگشت از بارسلون به دوسلدورف، هواپیمای ایرباس A320در کوه های جنوب فرانسه دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.
 
آنها قصد داشتند از آلمان راهی اتریش شده تا مسابقه تیم ملی ایران مقابل شیلی که امروز (پنج شنبه) برگزار می شود را پوشش دهند.
 
شمار سرنشینان این هواپیما 148 نفر شامل 142 مسافر، دو خلبان و چهار خدمه عنوان شده که همگی در این حادثه هوایی در گذشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین