کد خبر: ۲۸۹۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

کمک‌خلبان جرمن‌وینگز اخیراً به بیمارستان مراجعه کرده بود + عکس

مدارک یک مرکز درمانی حاکی از آن است که کمک‌خلبان هواپیمای سقوط‌کرده جرمن‌وینگز در ماه‌های اخیر به بیمارستان مراجعه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از رویترز، یک بیمارستان آلمانی اعلام کرده است که آندریاس لوبیتس در ماه فوریه و مارس سال جاری میلادی و همچنین اخیراً در تاریخ 10 مارس (19 اسفند) به بیمارستان مراجعه کرده است.

این خبر درحالی حائز اهمیت است که  موضوع بیماری روانی این کمک‌خلبان قوت گرفته است. جستجوهای پلیس از محل اقامت وی نیز حاکی از آن است لوبیتز دارای گواهی پزشکی بوده و طبق نسخه پزشک در روز حادثه نباید در محل کار حاضر می‌شده است.

روزنامه بیلد آلمان روز جمعه نوشت آندریاس لوبیتس کمک‌خلبان ایرباس اِی320 شرکت هواپیمایی ژرمن وینگز که سه‌شنبه در جنوب فرانسه سقوط کرد، شش سال پیش از افسردگی شدید رنج می‌برده و از آن پس تحت درمان دارویی بوده است.

این روزنامه با اشاره به اسناد داخلی شرکت لوفت‌هانزا، شرکت مادر ژرمن وینگز، اعلام کرد این کمک‌خلبان طی 18 ماه تحت درمان مشاوره روانی قرار گرفته است. این اسناد برای بررسی به مسئولین فرانسوی پرونده سقوط این هواپیما ارائه خواهد شد.

این هواپیما 150 سرنشین داشته و به‌گفته نخست‌وزیر فرانسه بالگردی که به محل حادثه اعزام شده است موفق به یافتن بازمانده‌ای نشده و تمام سرنشینان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

کمک خلبان المانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین