کد خبر: ۲۸۹۹۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

عملکرد امدادخودرو سایپا در طرح امداد نوروزی 94

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپاگفت : این شرکت در ابتدای سال 94 نسبت به انجام طرح خدمات و امداد نوروزی موفق عمل کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
بهزاد پناهی مدیر عامل امداد خودرو سایپا تاکید کرد: طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا همزمان با طرح ویژه ترافیکی نوروز 94  از 25 اسفندماه از حرم مطهر امام خمینی (ره) آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت .

وی گفت : امدادگران در کلیه محورهای کشور آماده ارائه هرگونه خدمات امدادی می‌باشند و تا حد امکان نسبت به انجام تعمیرات در محل اقدام می نمایند و در مواردی خاص که امکان تعمیر در محل وجود نداشته باشد  خودرو مشتری پس از حمل به نمایندگی‌های کشیک روزانه و شبانه، تعمیر می‌شود.

وی افزود: البته بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قبل از شروع طرح سبد قطعات امدادی و مصرفی برای کلیه امدادگران ارسال شده است .

مدیر عامل امداد خودرو سایپا گفت: کلیه نمایندگی‌های مجاز گروه خودرو سازی سایپا در دو شیفت هفته اول و هفته دوم آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می‌باشند، همچنین کلیه قطعات مورد نیاز قبل از شروع طرح برای نمایندگی‌ها ارسال شده است ولی در موارد خاص که قطعات در نمایندگی موجود نباشد طبق برنامه ریزی انجام شده با مجوز ستاد طرح، قطعات به صورت VOR برای نمایندگی ارسال می‌شود .

به گزارش سایپا نیوز، وی اشاره کرد: با توجه به اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرت‌ها در ایام نوروز شرکت امداد خودرو سایپا میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندارد جهانی که بین30 تا 35 دقیقه می باشد، حفظ نموده است و در حال حاضر 420 واحد امدادی در قالب پایگاه‌های ثابت و سیار و همچنین 450 نمایندگی تا 15 فروردین  ماه سال جاری نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام می‌نمایند.

پناهی گفت: ساز و کارهای لازم برای این فعالیت در طول ایام نوروز فراهم شده تا علاوه بر تحقق مسئولیت‌های اجتماعی گروه سایپا، بتوان به طور گسترده به مشتریان عزیز خدمات امدادی ارائه شود .

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم سال 93 در گروه خودرو سازی سایپا آموزش های تخصصی امدادگران بوده است که بیشتر امدادگران دوره های آموزش را کامل گذرانده و در شبکه گسترده خدمات مشغول به فعالیت می‌باشند. البته با توجه به ورود خودروهای جدید گروه خودرو سازی سایپا به بازار و نیاز آموزش امدادگران به این خودروها  ضروری به نظر می رسید که امداد خودرو سایپا بدون هیچ وقفه ای قبل از ورود این محصولات به بازار در همان سال 93 اقدام به برگزاری دوره های آموزشی ویژه برای این خودروها نموده است .

 وی خاطر نشان کرد: تعامل ویژه و مشارکت بیشتر انجمن‌های صنفی در طرح خدمات و امداد نوروزی، آموزش فنی گسترده  فنی به امدادگران، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی و... باعث آن شد تا امداد خودرو سایپا در ابتدای سال 94 نسبت به انجام طرح خدمات و امداد نوروزی موفق عمل نماید.

پناهی گفت: مدیران امداد خودرو سایپا نگاه ویژه ای به تحلیل شبکه واستاندارد سازی پایگاه‌های ثابت، سیار و شبانه روزی و تامین به موقع قطعات یدکی و ارسال قطعات به تمام نقاط کشور داشته اند.

مدیر عامل امداد خودرو سایپا تاکید کرد: تدوین و اجرای استاندارد پاسخگوئی به تماس‌ها، تجهیز کلیه خودروهای امدادی به سیستم هوشمند نظارت ناوگان (avl) و ارائه آموزش‌های فنی و رفتاری به پرسنل مرکز تماس گروه خودرو سازی سایپا درجهت حفظ آرامش مشتریان در سفر های نوروزی بوده است و این موارد باعث شد تا امداد خودرو سایپا بتواند در ارایه طرح خدمات و امداد نوروزی 94 گام موثر بردارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین