کد خبر: ۲۹۰۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹

نکونام: برنامه‌ای برای خداحافظی از تیم ملی ندارم

جواد نکونام با رد شایعات درباره بازی خداحافظی خود برابر سوئد عنوان کرد برنامه‌ای برای خداحافظی از تیم ملی ایران ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
مدت هاست که شایعات زیادی ردباره وضعیت جواد نکوانم در تیم ملی ایران به گوش می‌رسد. در حالی که این هافبک 34 ساله پیش از این گفته بود که پس از جام ملت های آسیا کفش هایش را خواهد آویخت، او در دیدار برابر شیلی به میدان رفت و گلزنی هم کرد و به نظر می‌رسد می خواهد در بازی های آینده نیز همراه تیم ملی ایران باشد.

جواد نکونام که در حال حاضر رکورددار بازی در تیم ملی ایران است در حال حاضر همراه سایر نفرات تیم ملی ایران در سوئد به سر می‌برد تا فرداشب برابر یکی از تیم های صاحب نام اروپا به میدان برود. او در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره خداحافظی از تیم ملی ایران گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای برای خداحافظی از تیم ملی ایران را ندارم و می خواهم به فعالیتم در تیم ملی ایران ادامه دهم.

جواد نکونام جزو بازیکنان موفق ایران به شمار می‌رود که در بازی مقابل شیلی به رکورد 150 بازی بین‌المللی دست یافت و از علی دایی با 149 بازی بین‌المللی عبور کرد.

سوئد و ایران در حالی ساعت 22 روز سه‌شنبه 31 مارس (فردا) در ورزشگاه آره‌نا استکهلم به مصاف هم می‌روند که سؤال اینجاست که نکونام در این دیدار دوستانه آخرین بازی‌اش را برای تیم ملی انجام می‌دهد یا نه؟

به گزارش ایسنا، جواد نکونام در حال حاضر مسن‌ترین بازیکن تیم ملی ایران است و معلوم نیست در انتخابی جام جهانی 2018 همراه ایران باشد یا خیر. همچنین ممکن است سرنوشت مربی یتم ملی ایران نیز روی تصمیم کاپیتان تیم ملی ایران تاثیر بگذارد. کارلوس کی‌روس پرتغالی اعتقاد خاصی به این بازیکن داشته است و معلوم نیست در صورت کنار رفتن کی روش و آمدن مربی جدید ، آینده "نکو" چه خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین