کد خبر: ۲۹۰۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

وزش باد شدید امشب در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تداوم بارش باران تا امشب در تهران خواهد بود و در برخی نقاط تهران سرعت وزش باد به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیرحسین نقشینه، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: انتظار داریم بارش باران امروز در نیمه غربی، مرکز و سواحل شمال و به صورت پراکنده در نیمه شرقی و جنوب همراه با رگبار و وزش باد رخ دهد. همچنین در مناطق مرتفع نیز بارش برف در این مناطق پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا بارش‌ باران در شمال غرب به صورت پراکنده خواهد بود و بیشتر بارش‌ها در نیمه شرقی کشور است.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران نیز گفت: بارش باران در تهران تا امشب ادامه دارد و فردا و پس فردا آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری است؛ امشب وزش باد شدید در برخی ساعات در تهران رخ می‌دهدکه سرعت وزش باد 100 کیلومتر بر ساعت در برخی نقاط تهران خواهد بود.

نقشینه ادامه داد: امروز جاده‌های مناطق کوهستانی و غرب کشور دارای لغزندگی خواهد بود و اختلال در تردد صورت می‌گیرد. همچنین این وضعیت برای فردا نیز رخ خواهد داد؛ آب‌گرفتی معابر عمومی در مناطق کرمانشاه و ایلام نیز امروز و فردا پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شرق و جنوب شرق کشور امروز در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید خواهد داشت، گفت: فردا در خوزستان به دلیل وزش باد گرد و خاک و کاهش دید رخ می‌دهد.

نقشینه افزود: بیشینه دمای امروز تهران 18 و فردا 19 درجه سانتیگراد خواهد بود که صبح روز طبیعت ما شاهد کاهش 2 درجه‌ای دما در تهران هستیم.

تنها کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در روز طبیعت بارانی است

نقشینه در خصوص وضعیت هوای مناطق کشور در روز طبیعت نیز اظهار داشت: روز طبیعت تنها کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد و بارش باران خواهد داشت.

وی ادامه داد: سایر مناطق کشور هوای بسیار خوبی پیش‌بینی شده و بارش باران نداریم.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی از چهارشنبه از کشور خارج شده و سامانه جدیدی وارد کشور خواهد شد، گفت: روز طبیعت کاهش 2 درجه‌ای نیز در تهران رخ می‌دهد و بارش باران در تهران نخواهیم داشت؛ عمده فعالیت سامانه بارشی در مناطق مذکور است.

به گزارش تسنیم، نقشینه همچنین در خصوص وضعیت جاده‌ها در روز طبیعت نیز گفت: در روز طبیعت عمده فعالیت سامانه بارشی در مناطق کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی است بنابراین جاده‌های کوهستانی بارش باران نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین