کد خبر: ۲۹۰۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸

العبادی: هیچ نیروی زمینی خارجی در کنار عراقی‌ها علیه داعش نمی‌جنگد

نخست‌وزیر عراق با اشاره به اینکه نبرد واقعی و پیروزی‌های به دست آمده تنها به دست عراقی‌ها صورت گرفته تاکید کرد: هیچ نیروی زمینی خارجی در عراق حضور ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 "حیدر العبادی"، نخست‌وزیر عراق در مراسم میزبانی از نمایندگان و تحلیل‌گران سیاسی و امنیتی با رد برخی شایعات اعلام کرد: نبرد واقعی با تروریسم و پیروزی در مقابل تروریست‌ها تنها با همت عراقی ها صورت گرفته و هیچ نیروی زمینی خارجی در عراق حضور ندارد.

العبادی افزود: در مورد روحیه ملی‌گرایی عراقی‌ها و توازن قدرت در این کشور تردیدهایی به وجود آمده که از نظر ما این مساله درست و قابل پذیرش نیست.

نخست وزیر عراق در ادامه با اشاره به شایعات بی اساسی که برخی برای تضعیف جایگاه عراق در جهان منتشر می‌کنند، تاکید کرد: تمام کسانی که به ما در نبرد با داعش کمک کرده‌اند، امنیت ملی خود را در ارتباط با این مساله می‌دیدند و داعشی‌ها نیز شکست خورده و هراسان هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز عراق،احمد الاسدی، سخنگوی نیروهای داوطلب مردمی در گفتگو با پایگاه خبری سومریه نیوز گفت: نیروهای داوطلب مردمی عراق ضمن آمادگی برای آزادسازی شهر تکریت، از مناطق آزاد شده در استان صلاح الدین و اطراف آن حفاظت می‌کنند.

الاسدی افزود: با پیشروی‌های چشمگیر نیروهای عراقی و داوطلبان مردمی، عملیات نظامی برای تعقیب داعش در صلاح الدین و آزادسازی مناطق باقی‌مانده ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین