کد خبر: ۲۹۰۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

مرگ دردناک سرنشینان پراید در تصادف با کامیون/ خانم اقبالی به علت خونریزی مغزی فوت کرد

در یک سانحه دلخراش رانندگی بین پراید و کامیون در شهر سقز 4 نفر کشته و مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ساعت 20 شب گذشته یکدستگاه خودرو پراید با یکدستگاه کامیون در انتهای بلوار سقز - بوکان برخورد کرد که در این حادثه دلخراش رانندگی 4 نفر کشته و مجروح شدند.

به گفته رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سقز نیروهای امدادی این مرکز به موقع در صحنه تصادف حاضر شدند و اقدام به انجام وظیفه کردند.

سلیمان خضری اظهار داشت: در این تصادف دلخراش رانندگی 3 نفر از سرنشینان خودرو پراید بشدت مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان سقز انتقال داده شدند و راننده خودرو پراید هم به صورت سطحی مجروح شده بود.

سوپر وایزر بیمارستان تامین اجتماعی سقز هم گفت: یکی از مجروحان به نام رحیم افلاطونی قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود و یکی دیگر از مجروحین تصادف به نام گلنار اقبالی پس از عملیات احیاء، به علت خونریزی مغزی در ساعت 23 و سی دقیقه فوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،خالد امین‌بیگی افزود: دیگر مجروح به نام آرزو خادمی که دچار شکستگی ران شده بود برای انجام مداوا به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شد.

رضا گیلاسی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز هم اظهار داشت: پس از وقوع تصادف بلافاصله نیروهای امدادی آتش‌نشانی سقز در محل حاضر و اقدام به امدادرسانی کردند.

صدفی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سقز هم گفت: علت این تصادف در حال حاضر در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین