کد خبر: ۲۹۰۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰

برتری سوئد مقابل ایران در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد، به سود سوئد به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد که از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه فرنزو آرنا آغاز شده بود، در پایان نیمه نخست با برتری دو بر یک سوئد خاتمه یافت.

برای سوئد در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ (11) و مارکس برگ (21) گلزنی کردند و تک گل ایران نیز در دقیقه 23 توسط جواد نکونام از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در آغاز بازی، یاران سوئد توپ و میدان را در اختیار گرفتند و سعی داشتند روی دروازه ایران فرصت گلزنی خلق کنند تا این‌که در دقیقه 11 روی حرکت زیبای زلاتان ابراهیموویچ توپ به سمت چپ محوطه جریمه ایران رفت و در ادامه روی یک ارسال خوب ابراهیمویچ با یک ضربه سر دروازه ایران را باز کرد.

پس از گل نخست، حملات سوئدی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 21 روی پاس زلاتان ابراهیمویچ، مارکس برگ برای دومین بار دروازه ایران را باز کرد.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 23 حرکت خوب وحید امیری که درون محوطه جریمه حریف انجام شد، باعث شد مدافع سوئد روی او مرتکب خطای پنالتی شود و جواد نکونام با استفاده از این فرصت، تک گل ایران در نیمه نخست را به ثمر رساند.

برای ایران در این دیدار، علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، پورعلی گنجی، وحید امیری، آندرانیک تیموریان، پژمان منتظری، قوچان‌نژاد، بیک‌زاده و اشکان دژاگه بازی کردند.

برای سوئد نیز رابین اولسن، پیر بنگتسون، آندریاس گراگویت، امیل فورسبرگ، البین اکدال، کیم کالستروم، زلاتان ابراهیموویچ، آنتون تینرهولم، اریک یانسون، مارکس برگ و ارکان زنگین به میدان رفتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین