کد خبر: ۲۹۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸

رییس جمهوری و هیأت دولت، چهارشنبه هفته آینده به گیلان سفر می کنند

استاندار گیلان گفت: رییس جمهوری و هیأت دولت، چهارشنبه هفته آینده پانزدهمین سفر استانی را به گیلان انجام می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی نجفی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق زمانبندی انجام شده که امروز قطعی شد، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، چهارشنبه هفته آینده بیست و ششم فروردین ماه، به استان گیلان سفر می کنند.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در این سفر، علاوه بر حضور در جلسات مختلف، در شهر رشت با مردم استان گیلان دیدار می کند.

نجفی تصریح کرد: معاونان رییس جمهوری و وزرا نیز به نمایندگی از ایشان، در شهرستان ها حضور یافته و در جلسات شورای اداری شرکت می کنند.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری نشست ها و جلسات مختلف طی روزهای گذشته برای هماهنگی پانزدهمین سفر استانی دولت به گیلان گفت: تاکنون نشست توسعه و سرمایه گذاری استان، نشست هماهنگی حضور گیلانی های مقیم خارج از کشور در سفر کاروان تدبیر و امید به استان و جلسات دیگر با حضور معاونان رییس جمهوری، جمعی از وزرا و نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، وی همچنین به جلسه روز گذشته خود با رییس جمهوری اشاره و اضافه کرد: در این جلسه، آخرین وضعیت استان و پروژه ها بیان شد و حجت الاسلام روحانی دو ساعت و نیم برای این جلسه وقت گذاشت و پروژه ها را بررسی کرد.

نجفی سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان را پر خیر و برکت خواند و ابراز امیدواری کرد که حضور رییس جمهوری و هیأت دولت، موجب شتاب در روند توسعه استان شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی اضافه کرد: مردم قدردان گیلان، با استقبال پرشور از کاروان تدبیر و امید، این شعار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در نخستین روزهای سال جدید محقق خواهند کرد.

رییس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی، بوشهر، اصفهان و قم سفر کرده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین