کد خبر: ۲۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵

برانکو: من با انتخاب کادر فنی خود کار عجیبی انجام نداده ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا مدیریت جدید ، کادر فنی مورد نظر خود را به روی کار می آورد و این مسئله امر عجیبی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایواکوویچ در تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازی روز گذشته در مقابل تیم استقلال خوزستان کاملا بر توپ میدان مسلط  بودیم و توانسته‌ایم عملکرد خوبی  را به نمایش بگذاریم، عملکرد خوب پرسپولیس در مقابل دو بازی اخیر انگیزه‌ام را برای حضور در پرسپولیس  بالاتر برد و باید بگویم نحوه کاری تیم تضمینی برای پیروزی‌های آینده است. 

وی در ادامه افزود: سرمربیگری پرسپولیس  برای من رویا بود و خواب آن را می‌دیدم. حدود سه سال یا بیشتر با پرسپولیس در تماس هستم، اما گاهی اوقات مسائلی باعث می‌شد که همکاری شکل نمی‌گرفت یا من در تیم دیگری بودم، اما در حال حاضر از اینکه در پرسپولیس هستم. 

وی بیان کرد: در بازی مقابل استقلال خوزستان هر لحظه با پانادیچ در ارتباط بودم و برای هدایت تیم صحبت‌های لازم را بیان کردم. 
وی افزود: ارزش واقعی فوتبال ایران را الان می‌بینم و فوتبال ایران مثل سایر بخش‌های کشور پیشرفت‌ زیادی کرده است. باید بگویم بازیکنانی از جمله مهدوی کیا، کریمی، دایی، هاشمیان، زندی، نکونام ، شجایی، در فوتبال ایران نیستند، اما به سرعت جای این ستاره‌ها پر خواهد شد چرا که بازیکنان  به سرعت پیشرفت می‌کنند و راه به بازار جهانی پیدا می‌کنند. 

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان افزود: بازیکنان جوان اگر خوب باشند از آنها استفاده خواهم کرد و باید به این نکته هم اشاره کنم که در زمان حضورم در تیم ملی بازیکنان جوانی نیز در آنجا حضور داشتند. 

وی بیان کرد: در حال حاضر وضعیت باشگاه را زیر نظر گرفته‌ام و در آینده درباره پست‌های که نیاز دارم با نژاد فلاح تصمیمات لازم را خواهیم گرفت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی درباره کریم باقری اظهار کرد: باقری یک از بازیکنان بزرگ پرسپولیس و تیم ملی ایران بود که به کادر فنی ما ملحق شده است و درباره مربی دوم قرار است با نژاد فلاح صحبت‌های را داشته باشم. 

وی درباره نادر باقری تصریح کرد: با باقری صحبت‌های لازم را انجام داده‌ام و بابت زحماتی که از تیم کشیده از او تشکر کردم. 

وی افزود: برانکوویچ بیان کرد: امروز صبح به ایران آمدم و طبق توافقاتی که با نژاد فلاح داشته‌ام باید برمی‌گشتم و بخشی از امورات را حل 
می‌کردم و باید سر تمرین حاضر می‌شدم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت دستیارانش و برکناری دستیاران قدیمی افزود: در همه جای دنیا این یک مساله عادی است و وقتی که سرمربی تغییر می‌کند کادر فنی جدید را با خود به تیم می‌آورند و انتخاب نکردن کادر فنی قبلی به خاطر این است که شناخت زیادی از هم نداریم و تا بخواهیم از هم شناخت پیدا کنیم زمان از دست می‌رود و به همین دلیل با دستیاران خودم کار می‌کنم و بحث عدم اعتماد اصلا وجود ندارد. 

برانکو در مورد بازی با تیم سپاهان روز پنج شنبه افزود: بازی  بسیار سختی در پیش رو خواهیم داشت و باید در نظر داشته باشیم که تیم سپاهان چه مقام‌های خوبی را به دست آورده و مدام موفق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده است و باید پرسپولیس نیز در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله بعد صعود کند و این تنها خواسته‌ایست که رئیس باشگاه از من داشته است و باید بگویم همان قولی را که به مسئولان داده‌ام به هواداران هم می‌دهم و امیدوارم پرسپولیس به مرحله دوم صعود کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین