کد خبر: ۲۹۲۰۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

سگ‌کشی با اسید در شیراز!

پیمانکارانی که در ازای تحویل لاشه هر قلاده سگ، 15 هزار تومان دریافت می کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : در یکی از شهرک‌های صنعتی شیراز، سگ‌ها به روشی غیرانسانی با تزریق اسید کشته می‌شوند و پیمانکاران در ازای ارائه هر لاشه ۱۵ هزار تومان دریافت می‌کنند.

به گزارش فارس، یکی از فعالان دفاع از حقوق حیوانات فیلمی دو دقیقه‌ای از کشتار سگ‌ها را در اختیار فارس، قرار داده است که دل هر بیننده ای را به درد می آورد، در این فیلم، کشتار سگها با تزریق تناوبی اسید نشان داده می‌شود که به گفته این فعال حقوق حیوانات در شیراز، این اقدام، توسط پیمانکاران شهرک صنعتی شیراز انجام گرفته است.



پیمانکارانی که در ازای تحویل لاشه هر قلاده سگ، 15 هزار تومان دریافت می کنند و حتی از سوزاندن جسم نحیف یک توله سگ با اسید هم دریغ نمی‌کنند.
 
قاسم اکبری، شهردار منطقه 5 شیراز، اعلام می‌کند: علی‌رغم واقع بودن شهرک صنعتی شیراز در محدوده شهرداری منطقه 5، شهرک‌های صنعتی تحت نظارت سازمان پسماند اداره می‌شوند و مسئولیت کشتار سگها در این شهرک‌ها به عهده شهرداری نیست.
 
از سوی دیگر، روح الله خوشبخت مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری شیراز نیز، ضمن ساختگی خواندن این کلیپ، تاکید می‌کند: شهرکهای صنعتی به هیچ وجه تحت نظارت شهرداری و یا سازمان پسماند نیستند و هر شهرک به طور مجزا توسط مدیر مربوطه اداره می شود.



اما این در حالی است که جعفر امیدی، مسئول دفتر شهردار شیراز ضمن اشاره به تماس‌های مکرر هموطنان معترض به این جنایت، تاکید می‌کند: شهرک صنعتی شیراز تحت نظارت شهرداری شیراز بوده و این کشتار بی‌رحمانه توسط شهرداری شیراز در حال پیگیری است.
 
سگ‌ها و گربه‌ها اگر چه از نگاه بعضی از ما انسانها تبدیل به موجودات مزاحمی شده‌اند که باید از سطح شهرها جمع شوند و این وظیفه معمولاً در حیطه اختیارات شهرداری‌ها قرار می‌گیرد اما برای رهایی از هر مسئله و معضلی، راه‌حل‌های منطقی و اصولی وجود دارد که قطعاً کشتار با اسید، در هیچ کدام از این دسته‌بندی‌های اصولی قرار نمی‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
2
من واقعا تعجب میکنم,واقعا عجیبه ,نکنید...یه کم از عقلتون استفاده کنین,چرا بهانه به دست دیگران میدین؟زشته,به خدا گناهه,دارین ظلم میکنین,آخه پول اینقدر ارزش داره که مخلوق خداوند رو از بین ببرین؟شهرداری از دولت و مردم پول میگیره لاشه سگ تحویل بگیره؟متاسفم,میدونم سایت آفتاب صحبت هامو نمیذاره به هر حال ...واقعا عجیبه,خدا خودش به ما مردم رحم کنه.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
2
ننگ بر تو كه نام خودرا انسان گذاسته اي !!!! آخر يك انسان با آفريده خدا چنين رفتاري مي كند !!! شرمت باد اي شبه انسان بي وجدان !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
2
همين ادمها هستن كه براي سرگرمي به سگ و گربه اسيد تزريق مي كنند و اگر دستشون برسه براي سرگرمي پلنگ شكار ميكنند فهم و شعور و انسانيتشون هم معلوم نيست كجا جا مونده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین