کد خبر: ۲۹۲۱۴۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

عجیب‌ترین شیوه برای تخریب روحانی

یک سایت خبری مدعی شد که برخی مخالفان دولت قصد دارند با ساماندهی برخی معتادان، آنها را به برنامه استقبال از رئیس‌جمهور در رشت وارد کنند و توفیقات هسته‌ای را به سخره بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه جمهوری اسلامی اعلام کرد که سایت تدبیر و امید مدعی شده دسته‌ای از مخالفان دولت تصمیم گرفته‌اند با جمع‌آوری و ساماندهی برخی معتادان به مواد مخدر، آنها را وارد برنامه استقبال از رئیس‌جمهور در رشت کرده و به بهانه توفیق اخیر تیم هسته‌ای دولت در مذاکرات سوئیس مراسم را به حاشیه بکشانند.

بر اساس این تصمیم که در جلسه اخیر منتقدان در یکی از شهرهای اطراف رشت گرفته شده، قرار است ابتدا تعدادی از معتادان به مواد مخدر از چند شهر استان گیلان جمع‌آوری شده، سپس با وعده پول، آنها را راضی به تجمع در مقابل محل سخنرانی رئیس‌جمهور در رشت و دردست گرفتن تعدادی پلاکارد در حمایت از تیم هسته‌ای دولت کنند.

بر اساس این گزارش، مخالفان دولت تدبیر و امید ابتدا قصد داشتند به گونه دیگری با شعارهای تند علیه شخص رئیس‌جمهور در مراسم استقبال از دکتر روحانی اخلال ایجاد کنند اما در نهایت، طرح مذکور با هدف تمسخر توفیقات هسته‌ای دولت، به تصویب آنها رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
2
16
رئیس جمهور محترم و گرانقدر و محبوب دل همه انسانهای با شرافت ملت بزرگ و مومن ایران عزیز؛ بدان که اگر جوری به ریسمان الهی چنگ زده باشی که هرگز از تو جدا نشود، همان خداوند یکتا چنان یاری ات خواهد کرد که همواره همه دشمنانت روسیاه و سرافکنده عالم باشند. پس محکم تر از قبل در صراط مستقیم الهی قدم بردار و پیش برو که امید دل همه مومنین اول به خدای قادر متعال و بعد به بندگان خوب و حقیقی اوست. دست حق همیشه به همراهت. انشاءا... همیشه سربلندتر و موفق تر از قبل باشید. الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
1
23
در واقع اگر چنین تمسخری صورت بگیرد ... اهانت شده و باید قوه قضائیه بشدت برخورد کند چون رهبری از تیم هسته ای و رئیس جمهور حمایت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
1
چقدر دروغ بزرگه خخخخخخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین