کد خبر: ۲۹۲۳۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

حمله شبانه برای سرقت پژو 206+تصاویر

به گزارش پلیس کوردوبا پایتخت آرژانتین پس از ورود سارقین مسلح به منزل مسکونی یک زوج ، با ضربات شمشیر صاحب خانه به شدت مجروح شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتد پرس؛ چهار سارق مسلح پس از ورود به یک منزل مسکونی در شمال شرقی کوردوبا پایتخت آرژانتین با شمشیر صاحب خانه غافلگیر شدند.

بنا بر این گزارش "دیاس کوستا" 49 ساله در زمان ورود سارقین به منزل مسکونیش به همراه همسرش در خانه بودند که متوجه ورود افراد ناشناس شدند.

"دیاس کوستا" قبل از هر گونه تیراندازی ، توانست آنان را با ضربات شمشیر سامورایی خود مجروح کند و سارقین با سرقت 278 پوند و خودروی سواری این زوج متواری شدند.



طولی نکشید خود سارقین با برقراری تماس با فوریت های پلیس خواستار کمک شدند. 

این سرقت که  در اواخر شب در محله ای واقع در کوردوبا در مرکز آرژانتین ، صورت گرفت  و آقای "کوستا" و همسرش "کریستینا" خواب بودند که سارقان، که با دو اسلحه مسلح بودند وارد خانه شدند.


به گفته سخنگوی پلیس" کمیسر سراته"  این سارقین پس از آنکه با خودروی "کوستا" از محل جرم متواری شدند  به دلیل جراحت های وارده قادر به هدایت وسیله نقلیه نبوده و با گاردریل های نصب شده در بزرگراه برخورد می‌کنند.


پس از حضور پلیس و نیروهای امدادی هر چهار سارق پس از انتقال آنان به بیمارستان به دلیل جراحات وارده در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.



به گفته یکی از آنان به نقل از این خبرگزاری در حالی که با نور چراغ قوه در حال جستجو در اتاق بودیم از حضور ناگهانی و دور از ذهن صاحب خانه در حالی که شمشیر به دست در حال نظاره ما بود غافلگیر شدیم و وی به طرف ما حمله ور شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین