کد خبر: ۲۹۲۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

هفته 33 لیگ برتر انگلیس/ شاگرد و استاد دوباره به هم رسیدند

حساس‌ترین دیدار هفته‌ سی و سوم لیگ برتر را دو تیم چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته‌ سی و سوم لیگ برتر انگلیس فردا (شنبه) آغاز می‌شود و در یکی از حساس‌ترین دیدارها چلسی در خانه پذیرای منچستریونایتد خواهد بود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و این دیدار تا حدودی می‌تواند درباره قهرمانی موثر باشد.

* چلسی

چلسی صدرنشین لیگ برتر انگلیس در سه بازی قبلی خود با حداقل اختلاف گل توانست برابر تیم‌های هال سیتی، استوک سیتی و کوئینز پارک رنجرز به برتری برسد تا گام بلندی برای رسیدن به قهرمانی بردارد. آنها در بازی هفته‌ گذشته موفق شدند با گل سسک فابرگاس در دقیقه 88 به سه امتیاز با ارزش دیدار برسند.

آبی پوشان لندنی از هفته‌ نخست تاکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار داشتند و در آستانه ثبت یک رکورد در فوتبال انگلیس هستند. اگر آنها بتوانند در هفته‌ پایانی موقعیت خودشان را حفظ کنند. به تنها تیمی در تاریخ لیگ برتر تبدیل خواهند شد که از هفته‌ نخست تا هفته‌ پایانی صدرنشین بوده‌اند.

به گزارش ایسنا، دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی و مهاجم گلزن چلسی غایب بزرگ این دیدار محسوب می‌شود و به جای او قرار است لویک رمی فرانسوی به میدان برود.

چلسی در صورتی که این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد، برای قطعی کردن قهرمانی به چهار امتیاز دیگر از شش دیدار آینده خود نیاز خواهد داشت و این نشان می‌دهد که آنها در چه شرایط خوبی قرار خواهند گرفت.

* منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال در منچستریونایتد روزهای بسیار خوشی را سپری می‌کنند. پس از این که شیاطین سرخ فصل را بسیار ضعیف آغاز کردند و پیش‌بینی می‌شد که این تیم نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، به یک باره منچستریونایتد متحول شد و توانست پیروزی‌های مهمی را به دست آورد که از جمله آن برتری برابر لیورپول در آنفلید و پیروزی پر گل برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد بوده است.

این نتایج باعث شده منچستریونایتد در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گیرد و پیروزی برابر چلسی در فردا شب آنها را موقتا به رده دوم خواهد رساند.

منچستر که از جام حذفی و اتحادیه حذف شده است تنها تمرکزش بر بازی فردا شب (شنبه) است.

دیدار رفت دو تیم در این فصل با تساوی یک بر یک در ورزشگاه اولدترافورد به پایان رسید. در آن دیدار نیز که اتفاقات دیگو کاستا در آن مصدوم بود، دیدیه دروگبا موفق شد از روی کرنر و با ضربه سر گلزنی کند و از طرف مقابل روبین فان پرسی در ثانیه های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند تا آن بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

قضاوت دیدار فردا شب چلسی و منچستریونایتد را مایک دین، داور 48 ساله بر عهده خواهد داشت.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی یک سال دستیار لوئیس فان خال در بارسلونا بود. این دو در یک دیدار مهم برابر هم صف آرایی کردند و آن هم فینال قهرمانان 2010 بود. جایی که اینتر مورینیو توانست بایرن‌مونیخ فان خال را شکست دهد و قهرمان شود. حال بازگشت این دو مربی می‌تواند جذابیت‌های این دیدار را بیشتر کند.

در دیگر دیدار مهم فردا (شنبه) لیورپول در خانه هال سیتی به میدان خواهد رفت.

** برنامه هفته‌ سی و سوم لیگ برتر

شنبه 29 فروردین

* کریستال پالاس - وست بروم ویچ

* اورتون - برنلی

* هال سیتی - لیورپول

* استوک سیتی - ساوتهمپتون

* لسترسیتی - سوانزی

* چلسی - منچستریونایتد

یکشنبه 30 فروردین

* منچسترسیتی - وستهام

* نیوکاسل - تاتنهام

چهارشنبه 30 اردیبهشت

* آرسنال - ساندرلند

در جدول رده‌بندی لیگ برتر چلسی با کسب 73 امتیاز در صدر قرار دارد . آرسنال با یک بازی بیشتر و 66 امتیاز دوم است و منچستریونایتد با 65 امتیاز در جایگاه سوم دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین