کد خبر: ۲۹۲۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

تهران امروز بارانی می شود

کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا در سواحل دریای خزر افزایش دما و استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد نسبتا شدید جنوبی را خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز بعدازظهر در تهران افزایش ابر و بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: طی 24 ساعت آینده در دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های البرز مرکزی، مرکز، شرق و شمال شرق کشور افزایش ابر و وزش باد و رگبار و رعدوبرق را شاهد هستیم که این سامانه از بعد از ظهر در شرق و شمال شرق کشور افزایش می یابد.

وی افزود: طی 24 ساعت آینده در جنوب غرب،‌جنوب، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد همراه با گرد و خاک را شاهدیم که این هوا فردا در جنوب شرق و سواحل عمان اتفاق می‌افتد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: فردا در سواحل دریای خزر افزایش دما و استان‌های اردبیل و گیلان وزش باد نسبتا شدید جنوبی را خواهیم داشت.

رفیعی با بیان اینکه بیشینیه دمای تهران امروز 21 و کمینه دمای آن 11 است، گفت: امروز بعد‌ازظهر در تهران افزایش ابر به همراه بارش‌های پراکنده که در ارتفاعات به صورت رگبار است، را خواهیم دید.

وی همدان را در امروز صبح با دمای 2 درجه سانتیگراد سردترین و بندرعباس را با 35 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز استان کشور خواند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین