کد خبر: ۲۹۲۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

تخت گازی دیگر؟

کلارکسون مجری موفق و بسیار محبوب، پس از این اتفاق از پا ننشست و اعلام کرده که مشغول ساخت پروژه جدید خود است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی: جرمی کلارکسون، مجری برنامه بسیار پر طرفدار تخت گاز، پس از مشاجره و ضرب و شتم با تهیه‌کننده برنامه‌اش، از این برنامه تعلیق شد.

به گزارش «آفتاب» به نقل از گاردین، اگرچه بعد از این بارها بینندگان پرشمار این برنامه مخالفت خود را از عدم حضور وی اعلام کردند و به طرقی دست به اعتراض زدند، اما نهایتا پس از سال‌ها همکاری، مدیران شبکه تلویزیونی بی بی سی، تصمیم به کنار گذاشتن کلارکسون گرفتند.

این در حالی است که جرمی کلارکسون در روزهای پس از این واقعه در چند مورد از طریق ایمیل، پیامک تلفنی و همچنین به شکل حضوری از آقای تایمون عذرخواهی کرده است.

کلارکسون مجری موفق و بسیار محبوب، پس از این اتفاق از پا ننشست و اعلام کرده که مشغول ساخت پروژه جدید خود است.

سخنگوی این ستاره تلویزیونی اعلام کرده که کلارکسون پس از جدائی از همسرش و فوت مادرش، تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته بود تا ان را به بهترین نحو انجام دهد.

کلارکسون در ستون هفتگی خود در روزنامه ساندی تایمز، نوشت: «من فرزند خود را از دست داده‌ام، اما باید یک فرزند دیگر به وجود بیاورم. نمی‌دانم پدر و مادر فرزندم چه کسانی خواهند بود، اما دیگر نمی‌توانمدست روی دست بگذارم، باید کاری را شروع کنم.»

او ادامه می‌دهد: «بیائد حماقت را تمام کنیم و قدمی برداریم. این را می‌توانم بگویم که می‌خواهم یک برنامه دیگر در باره ماشین را آغاز کنم.»

این برنامه قرار است به زودی ساخته شود و بر روی آنتن برود. در سال ۲۰۱۳ موسسه رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد که تخت گاز پربیننده ترین برنامه تلویزیونی جهان است که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان پخش می‌شود. آخرین آمارها نشان می‌دهند که برنامه تخت گاز در سراسر جهان حدود ۳۵۰ میلیون بیننده دارد. از سال ۲۰۰۲ و شروع فصل جدید این برنامه تاکنون بیش از ۱۷۰ قسمت از آن تولید و پخش شده است. همچنین این برنامه روی شبکه یوتیوب حدود سه میلیون مشترک دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
ای ول
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین