کد خبر: ۲۹۲۸۷۶
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲

اعدام 28 تبعه اتیوپی توسط داعش

عناصر تروریستی داعش در این فیلم مدعی شدند که پس از امتناع ساکنان مسیحی موصل از پرداخت جزیه، اقدام به تخریب کلیساها و آرامگاه های مسیحی کردند.
آفتاب‌‌نیوز : گروه تروریستی داعش روز یکشنبه یک نوار ویدیویی را منتشر کرد که در آن نشان می دهد دست کم 28 تبعه مسیحی اتیوپی را در لیبی اعدام کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه از طرابلس، عناصر تکفیری- تروریستی داعش مدعی شدند پس از آنکه این 28 تبعه اتیوپی از پرداخت جزیه به عناصر داعش امتناع کردند، آنها را اعدام کردند.

این نوار ویدیویی که در یکی از سایت های وابسته به گروه های تروریستی به نمایش گذاشته شده است، نشان می دهد که عناصر تروریستی 12 تن را در کنار ساحل جنوبی پایتخت لیبی سر بریده و 16 تن دیگر را در یک منطقه کوهستانی به ضرب گلوله به سرشان کشتند.

در این نوار ویدیویی 29 دقیقه ای، تصاویری نیز از تخریب کلیساها و آرامگاه های مسیحیان در مناطق تحت سیطره داعش در موصل عراق به نمایش گذاشته شده است.

عناصر تروریستی داعش در این فیلم مدعی شدند که پس از امتناع ساکنان مسیحی موصل از پرداخت جزیه، اقدام به تخریب کلیساها و آرامگاه های مسیحی کردند.

این در حالی است که تروریست های داعش سال گذشته نیز با انتشار فیلمی، تصاویر سربریدن 21 قبطی (مسیحی) مصری را پخش کرد که چندی پیش در شهر سرت در لیبی به گروگان گرفته بود.

لیبی از سال 2011 تاکنون دستخوش هرج و مرج و درگیری میان گروه های مسلحی بوده است که زمانی برای سرنگونی حکومت معمر قذافی در یک جبهه می جنگیدند.

نبود دولت و ارتش منسجم و قدرتمند سبب شده که راه برای نفوذ و رشد تروریست های داعش در این کشور نفت خیز فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین