کد خبر: ۲۹۲۸۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

در تمرین امروز استقلال چه گذشت؟

تمرین عصر یکشنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که صدای یکی از منتقدان قلعه‌نویی از بلندگوی کمپ آبی پوشان پخش شد!
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، قبل از شروع تمرین هواداران استقلال از صحبت های حسن روشن گلایه داشته و معتقد بودند او به خاطر دشمنی با قلعه نویی حاضر است به تیم سابق خود ضربه بزند. هنگامی که روشن با رادیو ورزش صحبت می کرد صدای او  ازبلندگوی کمپ پخش می شد و هواداران به شدت از صحبت های او علیه سرمربی استقلال گله داشتند.

* هواداران حاضر در تمرین استقلال که تعدادشان به کمتر از دویست نفر می رسید از اینکه نشستی با حضور مدیرعامل استقلال و منتقدان قلعه نویی برگزار شده است ابراز گلایه کردند.

* خسرو حیدری پس از مدتها غیبت در تمرین حضور پیدا کرد  و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد.

* امیرحسین صادقی که مصدومیت جزیی قبل از رفتن تیم به انزلی پیدا کرده بود با بهبودی کامل در تمرین حضور داشت و پا به پای بازیکنان به تمرین پرداخت.

* کریم بوستانی مربی دروازه بانهای استقلال امروز تنها غایب تمرین بود.

* قبل از شروع تمرین امیر قلعه نویی چند دقیقه ای با بازیکنان استقلال صحت کرد. البته هاشم بیگ زاده هم در مورد مشکلات مالی بازیکنان دقایقی حرف زد.

* پس از صحبت های قلعه نویی بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدنهای خود را گرم کرده و سپس با نظارت اعضای کادر فنی و مربی بدنساز تمرینات سرعتی و کششی انجام داده و در بخش بعدی به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و سپس یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین