کد خبر: ۲۹۲۹۱۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸

حکم‌ متهمان‌ پرونده‌ آمپول‌های‌ آلوده‌‌ صادر‌ می‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پرونده آمپول های آلوده ازطریق سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و درمان وقوه قضاییه درحال پیگری است، گفت:حکم متهمان به زودی صادر می شود.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه پرونده آمپول های آلوده ازطریق سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت و درمان وقوه قضاییه درحال پیگری است، گفت:حکم متهمان به زودی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از سازمان ملی استاندارد در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره پرونده گوشت های آلوده بوفالو به ایران گفت:موازی کاری سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی موجب شد این گوشتهای آلوده وارد کشور شود.

 وی با بیان اینکه سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی باید در بحث مواد غذایی به نقطه مشترک برسند، گفت: این دو سازمان در مواردی از جمله موضوع استفاده از خمیر مرغ برای تولید سوسیس و کالباس با یکدیگر اتفاق نظر ندارند که این تفاوت موضع در موضوع سلامت مردم خوب نیست.

شهریاری در پاسخ به خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت پرونده آمپول های آلوده که منجر به نابینایی تعدادی از شهروندان شد، توضیح داد: این موضوع هم از طریق قوه قضاییه و هم وزرات بهداشت و درمان  و هم سازمان نظام پزشکی در حال پیگیری است و کسانی که این آمپول ها را به فروش رساده اند، دستگیر شده اند و به زودی حکم آنها صادر می شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملکرد سازمان استاندارد گفت: تا کنون چالشی با این سازمان نداشته ایم هر چند ضعف هایی وجود دارد.

وی درباره طرح تحول نظام استاندارد سازی و کیفیت با بیان اینکه این طرح در کمیسیون مشترکی مطرح شده و بندهای آن مشخص شده، افزود: طرح های یک فوریتی زیادی باید خارج از نوبت در صحن علنی مجلس طرح شود و به نظر نمی رسد طرح تحول نظام استاندارد سازی و کیفیت تا پایان عمر مجلس هشتم در صحن علنی مطرح شود.

به گفته وی در بندهایی از این طرح در حوزه سلامت، بین مجلس و سازمان استاندارد اختلافاتی وجود دارد که باید رفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین