کد خبر: ۲۹۳۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

سیاسی:127روز از عمرم در زندان فدای پرسپولیس شد

حمید سیاسی در برنامه 90 روی خط رفت و درباره دلایلش برای برگشت به باشگاه پرسپولیس سخن گفت . او تاکید کرد قصدی برای اخراج برانکو یا برگرداندن عبدی ندارد. او با کنایه گفت 127 روز از عمرش را فدای پرسپولیس کرده.
آفتاب‌‌نیوز :  حمیدرضا سیاسی روی خط برنامه 90 آمد و خیلی علنیگفت می خواهد بماند. او گفت پول می دهد و تا زمانی که اخراجش نکنند ، جایی نمی رود. سیاسی درباره رفتن ناگهانی اش به باشگاه پرسپولیس گفت:«من استعفایم را یکشنبه شب گذشته به هیات مدیره دادم اما  دوستان گفتند باید بررسی کنیم و حالا کارشان در دست اقدام است. پس من همچنان مدیرعامل باشگاه هستم. تا پیش از این و در نبودم، آقای نژادفلاح زحمات باشگاه را می کشیدند. بنده تا زمان استعفایم هستم اما سعی می کنم در بحث کمکهای مالی در کنار باشگاه باشم. قصد ندارم در مسائل فنی دخالت کنم.»

او درباره شایعات دوشنبه و مصاحبه عبدی درباره برگشتنش به کادرفنی تیم یا اخراج برانکو هم گفت:«من هیچ اظهار نظری درباره رفتن یا نکردن عبدی به قطر نکردم. اصلا بحث رفتن برانکو هم نیست. من هیچ بحثی در این باره نکردم. آقای برانکو یک مربی بزرگی است که دوستان زحمت کشیدند و آوردند ، هنوز ایشان فقط یک بازی روی نیمکت بودند و چه اظهار نظری می توان درباره شان کرد. درباره هزینه های قرارداد برانکو هم باید بگویم ،پول ایشان را باشگاه باید بدهد. اگر در زمانی که موعد چک های او می رسد  من در سمت مدیریت تیم باشم ، خودم این هزینه ها را می دهم. بعد هم که باشگاه می چرخد و به دست مدیر جدیدش می رسد ، حتما مدیریت جدید این پول ها را می پردازد. درباره دیدار با درخشان هم باید بگویم او آمد و دنبال طلبش بود. »

سیاسی درباره اینکه دلیل بازداشتش کمک به 3 تیم در یک لیگ و بدون حساب و کتاب بوده ، گفت:«من کمکی به استقلال نکردم. تنها یک اسپانسر به آقای خادم معرفی کردم. البته شدنش می شد که یک نفر به چند تیم بکند اما من کمک مستقیم به استقلال نکردم. یک شرکت معتبر ساختمانی را من معرفی کردم که آنها هم در این مدت برای این تیم هزینه های زیادی کردند.»

او درباره اینکه رفته و دفتر باشگاه را گرفته و حالا نژادفلاح نمی داند به چه دفتری باید برود ، گفت:«آقای نژادفلاح هر جایی تشریف بیاورند قدمشان روی چشم است. یک اتاقی آنجا هست که مسئولین می روند و می نشینند. نه برای من است و نه برای آقای نژادفلاح. من قبل از این اتفاقات مدیر بودم. بعد از برگشت هم استعفاء دادم اما چون در چند روز آینده بحث واگذاری جدی است ، بحث مدیر جدید مطرح نبود و گفتند می روند بررسی کنند. فعلا هم پس من باید به مسئولیتم بپردازم.من چه در زمان بازداشت و چه از زمانی که آزاد شدم و تیم بودم.برای تنش زدایی استعفاء دادم. اصلا استعفایم صوری نبود. من اصلا تمایلی به ادامه کار نداشتم. آنها به نتیجه نرسیدن که من بروم. تا آن زمان من که مدیر جدیدی منصوب شود، به طور موقت در پست خودم هستم. »

او در پاسخ به این گفته نژادفلاح که کمک به پرسپولیس یعنی خرج کردن خود برای تیم ، گفت:«من فکر می کنم 127 روز از عمر خودم را خرج پرسپولیس کردم. جلسه من با درخشان ، به این دلیل بود که درخشان پولش را می خواست. من قبل از رفتن به باشگاه با آقای نژادفلاح تماس گرفتم ، می خواستم با ایشان صحبت کنم اما مقدور نشد. رفتم باشگاه که مشکلات را حل کنم. مسئولیت تیم تا زمانی که مدیر هستم با من است. وقتی من هستم ، قائم مقام نیازی ندارد که مسئولیتی را انجام بدهد.  تازه ایشان قائم مقام من هم نیستند ، قائم مقام باشگاه هستند.من در پستم می مانم.»

به گزارش خبرآنلاین، او درباره مصاحبه عابدینی و اینکه گفته بود یک نفر با سابقه کیفری نمی تواند مدیر پرسپولیس باشد ، گفت:« بله این گفته صحت دارد. اما هنوز برایم حکمی صادر نشده است. موارد اتهامی من یکی آوردن مال غیر به پرسپولیس بود(او اشاره داشت به شکایت شرکت بهنام پیشرو برای فسخ قراردادش). یکی هم آنچه تفهیم اتهام شد ، سفرم به مادرید و اقدام علیه امنیت ملی. این را گفتم تا دغدغه آقای نژادفلاح درباره دارایی هایم حل شود و مشکلی درباره این موضوعات نداشتم. ولی با این وجود 127 روز زندان بودم. در دوران زندان غیر از خانواده ام هیچ ارتباطی با فوتبال نداشتم. »
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین