کد خبر: ۲۹۳۱۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

سقف شهریه مدارس ابتدایی غیر دولتی

برخی مدارس بیش از این مبلغ را دریافت می کنند که برخورد جدی خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، با اعلام اینکه سقف شهریه مدارس غیردولتی مقطع ابتدایی ۵ میلیون تومان است، گفت: برخی مدارس بیش از این مبلغ را دریافت می کنند که برخورد جدی خواهد شد.

مرضیه گرد در گفت‌وگو با مهر درباره شهریه مدارس غیر دولتی اظهار کرد: شهریه مدارس غیر دولتی در هر شهری سقف مشخص دارد.

وی افزود: اگر مدرسه ای امکانات خوب و شرایط مناسب دارد به استناد آن نباید مدرسه ای که فاقد آن شرایط است همان شهریه را از خانواده ها دریافت کند.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی تصریح کرد: بر اساس الگو شهریه انتظار داریم شهریه مدارس غیر انتفاعی متغییر باشد. به محض ابلاغ اطلاعات مدارس غیر انتفاعی از سوی استان ها کف و سقف شهریه ها را از طریق اداره کل سازمان ابلاغ خواهیم کرد.

گرد بیان کرد: مدارس غیر انتفاعی در دوره دبستان نباید بیش از ۵ میلیون تومان شهریه دریافت کنند اما متاسفانه گزارش هایی داشته ایم که بیشتر از سقف تعیین شده هم از خانواده ها پول دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون بنا به شرایطی برخی از مدارس اقداماتی که مطلوب اولیا بوده است اما مد نظر آموزش و پروش نبوده را انجام داده اند که به طور جد وارد این قضیه شده ایم امسال قطعا با متخلفین برخورد جدی خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
1
اینکه تحقیق نمی خواهد، تشریف ببرند آقایان به یکی از شعب مدارس زنجیره ای سلام ببینند جدول شهریه با کف حداقل 8 میلیون تومان بالای سر آقای مدیر نصب شده است. ما را گیر آورده اید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
1
اغذيه هم ميدهند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین