کد خبر: ۲۹۳۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

کشف رسوایی آزار جنسی در موساد و شاباک

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از کشف رسوایی آزار و اذیت و تجاوز جنسی در دو دستگاه اطلاعاتی و جاسوسی "موساد" و "شاباک" این رژیم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از کشف رسوایی آزار و اذیت و تجاوز جنسی در دو دستگاه اطلاعاتی و جاسوسی "موساد" و "شاباک" این رژیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت فاش کرد که رسوایی اخلاقی بزرگی در دستگاههای اطلاعاتی عالی این رژیم یعنی موساد و شاباک درحال گسترش است. این رسوایی اخلاقی درخصوص اقدام افسران بلندپایه موساد و شاباک در آزار و اذیت کارمندان زن این دو دستگاه است.

این روزنامه به نقل از سازمانهای کمک به آسیب دیدگان آزار و اذیت جنسی در رژیم صهیونیستی نوشت: افسران بلندپایه دستگاه شاباک (دستگاه امنیت داخلی رژیم اسرائیل) یک کارمند زن را بین سالهای 2012 تا 2014 میلادی مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند. دستگاه موساد نیز شاهد دو مورد آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی بوده است.

یدیعوت آحارونوت نوشت: وقتی این موارد به دستگاه شاباک ابلاغ شد، این دستگاه عاملان را بازخواست، متهم و مجازات کرد و اتهاماتی نیز به شخصیت‌های بلندپایه در ارتباط با آزار و اذیت جنسی در داخل این دستگاه وارد نمود.

این روزنامه افزود: دستگاههای امنیتی این پرونده‌ها را که به وجهه مقامات بلندپایه خدشه وارد می‌کند، محرمانه نگه می‌دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین