کد خبر: ۲۹۳۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

بازگشت یک چهره تئاتری پس از 10 سال

افسانه چهره آزاد از بازگشت خود به تئاتر با نمایش «در سوگ کاظم اشتری» خبر می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،این نمایش به نویسندگی سپیده خسرو جاه و کارگردانی سامان پورسلیمانی از 13 اردیبهشت در نمایشخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه می رود.

چهره آزاد یکی از بازیگران این نمایش که پس از 10 سال حضور موفق در سینما و تلوزیون به صحنه تئاتر بازگشته است، از علاقه زیاد به نقش خود در این نمایش سخن می گوید؛ چرا که کاراکتر جذاب و محکمی را ارائه می دهد.

او می‌گوید: نقش او مستلزم انرژی زیاد و کار سختی خواهد بود؛ چرا که نقش یک زن قدرتمند که با یک برنامه ریزی در شرایطی خاص و سخت دست و پنجه نرم می‌کند را ارائه می‌دهد.

چهره آزاد به این اشاره می کند که از سال 84 تا به حال از صحنه تئاتر دور بوده و زمانی که نمایشنامه را خوانده جذب آن شده و تصمیم گرفته با قرار گرفتن در این نقش خود را به چالش بکشد.

وی می گوید از اینکه با یک گروه جوان و در عین حال حرفه‌ای کار می کنم بسیار خرسندم و امیدوارم با این اجرای جدید بتوانم خاطرات خوب را برای خودم و تماشاگران زنده کنم.

نمایشنامه، داستان یک کارگردان سینما است که در حادثه رانندگی از بین می‌رود و همسرش تصمیم می‌گیرد از موقعیت او استفاده کند و کارگردان شود و در پایان با همراهی همسر دوم وی موفق می‌شود، اما غافل از اینکه کاظم ... .

تمام اتفاقات نمایش «در سوگ کاظم اشتری» هم در قالب طنز روی می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین