کد خبر: ۲۹۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

ترور فرمانده نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین ناکام ماند

ترورخالد جبریل معروف به ابو العمرین فرمانده نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل در لبنان ناکام ماند.
آفتاب‌‌نیوز : ترور فرمانده نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل در لبنان ناکام ماند
به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی الاخبار روز جمعه نوشت که دستگاه امنیتی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل موفق شد قبل ازعملیات ترور خال جبریل ، ( ان .م.م) یک تبعه فلسطینی هم یار این جبهه را بازداشت کند.

این تبعه فلسطینی قرار بوده است با کار گذاشتن بمب در مسیر حرکت خالد جبریل در تونل منطقه ساحلی الناعمه در جنوب بیروت پایتخت لبنان، او را ترور کند.

خالد فرزند احمد جبریل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل است و جهاد برادر او چند سال قبل به دست مزدوران سازمان جاسوسی تروریستی رژیم صهیونیستی (موساد) در لبنان ترور شده است.

الاخبار خاطرنشان کرد که این تبعه فلسطینی متولد سال 1990 در اردوگاه عین الحلوه درشهر صیدا در جنوب لبنان بوده و چند وقت قبل توسط بلال بدر از سرکردگان گروه تروریستی جندالشام برای این توطئه تروریستی اجیر شده است.

بلال بدر که در اردوگاه عین الحلوه فعالیت می کند قبلا عضو گروه تروریستی تکفیری متلاشی شده فتح الاسلام بوده است.

فردی معروف به شیخ محمود از دستیاران بلال بدر به او در اجیر کردن این تبعه فلسطینی برای ترور خالد احمد جبریل کمک کرده است.

الاخبار نوشت: تبعه فلسطینی بازداشت شده در تحقیقات اولیه به قصدش برای ترور فرمانده نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل اعتراف کرده و در خانه او بمب آماده سازی شده برای این ترورکشف شده است.

وی همچنین اعتراف کرده است که با تروریست های دیگری از جمله حمزه السوری و ( ع .ج) یک تبعه دیگر فلسطینی برای هدف قرار دادن دفتر جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل در اردوگاه برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت و انتقال اطلاعات از مسئولان این جبهه فعال در الناعمه و برج البراجنه همکاری کرده است.

الاخبار خاطرنشان کرد که جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل قرار است این تبعه فلسطینی بازداشت شده را به زودی به دستگاه امنیتی ارتش لبنان تسلیم کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین