کد خبر: ۲۹۳۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

توصیه وزیر بهداشت به مردم برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی/ درمان آخرین مرحله سلامت است

وزیر بهداشت با بیان اینکه درمان آخرین مرحله سلامت است گفت: مردم باید به فکر سلامتی خود باشند و از سلامت خود مراقبت کنند تا دچار عارضه و بیماری نشوند.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از روابط عمومی  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛  سید حسن هاشمی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که  همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت که با حضور وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران و جمع کثیری از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: امیدواریم که مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن، فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی را انجام دهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، گفت: همه طرح‌ها و پروژه های ملی و سراسری دستگاه‌های مختلف باید دارای پیوست سلامت باشند تا آسیبی به سلامت مردم نرسد.

گفتنی است همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ورزش و جوانان ، شهردار تهران و جمعی از مسولان این وزارتخانه ها و هزاران نفر از شهروندان تهرانی در بوستان جوانمردان تهرات برگزار شد.

در این مراسم از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت 20 دستگاه دوچرخه و 10 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهداء شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین