کد خبر: ۲۹۳۶۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

سایت "بهارنيوز" از دسترس کاربران خارج شد

از ساعت 18 بعدازظهرپنجشنبه، "بهارنيوز" از دسترس خارج شد كه پس از پيگيري‌هاي بخش فني، متوجه شدیم حمله شديد سايبري به سرور سايت و همچنين ديتاسنتر صورت گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
 از بعدازظهر روز پنجشنبه پايگاه خبري "بهارنيوز" از دسترس كاربران خارج شده و دسترسي به آن امکان‌پذیر نيست.

به گزارش آفتاب، يكي از مسئولان اين پایگاه خبری اصلاح‌طلب به «خرداد» گفت: از ساعت 18 بعدازظهرپنجشنبه، بهارنيوز از دسترس خارج شد كه پس از پيگيري‌هاي بخش فني، متوجه شدیم حمله شديد سايبري به سرور سايت و همچنين ديتاسنتر صورت گرفته است.

وي افزود: حجم سنگين اين حمله سايبري كه با روش ddos صورت گرفته به اندازه‌اي بود كه در ساعت اوليه دهها سايت ديگر كه از طريق ديتاسنتر ميزبان پشتيباني مي‌شدند را نيز از دسترس خارج كرده بود؛ اما پس از اينكه مشخص شد هدف مهاجمان، بهارنيوز بوده با روش فني، مشكل ساير سايت‌ها برطرف شد.

وي در پایان با بیان اینکه منبع و سرور و IPهای مهاجمان شناسایی شده‌اند، افزود: متاسفانه حجم اين حمله سايبري چنان بالاست كه همه تلاش‌هاي صورت‌گرفته تاکنون نتوانسته مشكل را برطرف سازد، در عين حال بخش فني در حال پيگيري موضوع است.

در روزهای گذشته سایت "انصاف‌نیوز" نیز  فیلتر شد. مدیر مسئول این سایت نیز در مورد علت فیلترینگ و نیز اینکه چه نهادی اقدام به این کار کرده است، اظهار کرد: مشخص نیست که مسدودشدن سایت به خواست دادستانی و یا هیات نظارت بر مطبوعات بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین