کد خبر: ۲۹۳۷۴۵
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

بیشترین جستجو در گوگل درباره هزینه ها مربوط به چیست؟/ایران؛ کلیه

"اگر از نزدیک نگاه کنید به نکات تعجب برانگیزی درباره بیشترین جستجوهای انجام شده در گوگل اشاره شده است: مانند روسپی گری در برزیل، اوکراین، هنگ کنگ و لتونی. برده داری در موریتانی، فروش کلیه در ایران، لقاح خارج رحمی در استرالیا و رینوپلاستی (عمل جراحی بینی) در کره جنوبی."
آفتاب‌‌نیوز :
 شاید جالب باشد که بدانیم هر یک از کشورهای جهان در گوگل توسط کاربران اینترنتی بیشتر با چه واژه های مورد جستجو قرار می گیرند. ارزیابی تازه انجام شده درباره هزینه خرید کالا و تهیه خدمات در کشورهای مختلف جهان است. 
 
به گزارش خرداد، سایت "فیکس آر" با انتشار نتایج ارزیابی انجام شده و ارائه نقشه اشاره می کند که عمده جستجوهای انجام شده درباره هزینه چه نوع خدماتی در چه قاره ها و کشورهایی بوده است و در این باره می نویسد: "برای مثال، برای اروپا دغدغه اکثر جستجوکنندگان در گوگل درباره هزینه زندگی، تحصیل و یا خرید ابجو بوده است. کاربران گوگل در افریقا بیشتر درباره قیمت اقلام اصلی غذایی جستجو انجام داده اند. در شمال امریکا بیشتر جست و جوها درباره هزینه درمان و هزینه پاسپورت بوده است." 
 
این سایت در ادامه "ایران" را در زمره کشورهایی می آورد که در بخش جستجوهای عجیب قرار داشته اند و در این باره می نویسد:"اگر از نزدیک نگاه کنید به نکات تعجب برانگیزی درباره بیشترین جستجوهای انجام شده در گوگل اشاره شده است: مانند روسپی گری در برزیل، اوکراین، هنگ کنگ و لتونی. برده داری در موریتانی، فروش کلیه در ایران، لقاح خارج رحمی در استرالیا و رینوپلاستی (عمل جراحی بینی) در کره جنوبی." 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین