کد خبر: ۲۹۳۸۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

کی‌روش در تیم ملی ماندگار شد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه قراردادش با تیم ملی همکاری خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بعد از جلسه امروز کارلوس کی روش و علی کفاشیان توافق شد تا این مربی پرتغالی به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

حسنی‌خو: هر کسی نمی‌تواند با کی‌روش کار کند از فدراسیون برودد

رضا حسنی‌خو پس از پایان جلسه‌اش با کی‌روش و کفاشیان در نشست خبری در فدراسیون فوتبال گفت: از کی‌روش تشکر می‌کنم با فضایی که به وجود آمد با ما تفاهم کرد و قرار شد به کارش ادامه دهد.

وی ادامه داد: در دو جلسه‌ای که بودیم به تفاهم رسیدیم و در این مورد سعی کردیم تا وظایف حمایتی وزارت ورزش را گوشزد کرده و در این راستا حرکت کنیم.

حسنی‌خو افزود: تفاهم‌نامه دوجانبه‌ای امضا کردیم و قرار شد همه دست‌اندرکاران و مجریان حوزه ورزش در سال همزبانی و همدلی در چارچوب وظایف برای موفقیت تیم ملی همه امکانات خود را معطوف کنند. در این تفاهم‌نامه طرفین بر موارد زیر تاکید کردند.

نماینده وزارت ورزش تاکید کرد: طبق این تفاهم‌نامه سرمربی تیم ملی برابر قرارداد باید به وظایف خود عمل کند و مقرر شد او برنامه‌های خود را مناسب با شرایط و امکانات فدراسیون و با هماهنگی فدراسیون ارائه دهد ضمن اینکه فدراسیون نیز موظف شد نسبت به تامین شرایط و ملزومات تیم ملی اقدام کند. در این رابطه تصویب برنامه‌های تیم ملی و تامین‌برنامه‌ها مورد اولویت فدراسیون خواهد بود چراکه یادآور شد اگر بخواهیم در راستای موفقیت تیم ملی قدم برداریم نمی‌توان در فدراسیون مدیریت دو صدایی داشته باشیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم با کی‌روش کار کنیم و هر کسی که نمی‌تواند با این تفکر کار کند باید از فدراسیون برود چراکه وزارت ورزش در جمهوری اسلامی تصمیم گرفته است کارش را در تیم ملی ادامه دهد.

حسنی‌خو گفت: وزارت ورزش و جوانان هم برای حل مشکلات، خودش را متعهد می‌کند تا حداکثر همکاری مادی و معنوی را از تیم ملی به عمل بیاورد چراکه اگر کی‌روش موفق شود جمهوری اسلامی موفق شده و عدم توفیق او عدم توفیق ایران است.

حسنی‌خو گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا تیم ملی به جام جهانی برود ضمن اینکه کفاشیان گفت از کی‌روش خواستیم تا برنامه‌هایش را برای مرحله دوم جام جهانی ارائه کند البته او یکسری امکانات را نیاز دارد و ما باید تلاش کنیم تا امکانات او را فراهم کنیم.

حسنی‌خو در مورد اینکه چه کسانی باید از فدراسیون بروند گفت: هر کسی که نمی‌تواند با این تفکر کار کند باید از فدراسیون برود اما خواهش می‌کنم اسم نبرید چون وزارت و فدراسیون به این نتیجه رسیدند که کی‌روش کار کند. از کسی اسم نبرید چون امکان دارد هر کسی نظری داشته باشد. اینجا دیگر کی‌روش وجود ندارد و تیم ملی مهم است و هر کسی می‌تواند باید به تیم ملی کمک کند. در هر صورت فکر می‌کنم این مشکلات نیز با درایت کی‌روش حل شود.

به گزارش فارس،رئیس حراست وزارت ورزش در پاسخ به این سوال که آیا برای ایجاد این تفاهم‌نامه تعهدات مالی هم در نظر گرفته شده است گفت: وزارتخانه تعهدی برای عقد قرارداد کی‌روش ندارد و فقط ما همه ساله برای همه فدراسیون‌ها تعهداتی داریم که به همراه کمیته ملی المپیک از طریق آن به فدراسیون‌های ورزشی کمک می‌کنیم

کفاشیان: خواستار حمایت همه ارگان‌ها از تیم ملی شدیم

علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که امروز با نماینده وزارت ورزش و کارلوس کی‌روش داشت اظهار داشت: در جلسه قبلی پس از 7 ساعت جلسه مقرر شد تا صحبت‌های لازمی به میان آمده و طرفین تفاهمات لازم را انجام دهند و امروز نیز از آقای حسنی‌خو و کی‌روش خواستیم تا جلسه‌ای برای این نتیجه‌گیری داشته باشیم.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مواردی که احساس کردیم مهم هست را بیان کردیم و خواستار حمایت سایر ارگان‌ها از طریق وزارت ورزش از تیم ملی شدیم تا دغدغه‌ها لغو شده و نماینده وزارت ورزش نیز قول حمایت و همکاری دهد.

کفاشیان در مورد ممنوع‌الخروجی کی‌روش گفت: قرار شد تمام سعی و تلاش خود را کنیم تا این مشکل از مسئولان بالا حل شود و سریعا این اتفاق بیفتد.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی گفت: ازبکستان پیشنهادی به ما داده که آن را قبول نکردیم و آنها باید شرایط ما را قبول کنند ضمن اینکه اردوهای تیم ملی خرداد ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از این به بعد می‌توانند به ادامه کار کی‌روش خوشبین باشند افزود: قرار شد کی‌روش جلسه‌ای را با هیات رئیسه گذاشته تا برنامه‌های 4 ساله خود را ارائه دهد تا طبق برنامه‌ریزی او دیگر هیچ مشکل و حرف و حدیثی نباشد.

وی در پایان گفت: دستیار کی‌روش و سرپرست تیم ملی مشخص خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین