کد خبر: ۲۹۳۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که امروز پایش را گچ گرفته بود خودش را به ورزشگاه درفشی‌فر رساند.
آفتاب‌‌نیوز :  آخرین تمرین فوتبال پرسپولیس پیش بازی این تیم مقابل سایپای کرج امروز و در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که این تمرین تنها به مدت 10 دقیقه به روی خبرنگاران باز بود اما هواداران اجازه حضور در ورزشگاه برای تماشای تمرین را پیدا نکردند.

* پیش از شروع تمرین برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازیکنان تیمش را در جمع زمین کرد و دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت.

* محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که طبق گفته پزشکان باید به دلیل مصدومیت 10 روز پایش در گچ باشد امروز با پای گچ گرفته شده و با عصا خودش را به ورزشگاه درفشی‌فر رساند تا تمرین امروز هم‌تیمی‌هایش را تماشا کند.

* حدود 20 هوادار که اجازه ورود به درفشی‌فر به آنها داده نشده بود پشت در ورزشگاه محل تمرین پرسپولیس ایستاده بودند تا بلکه فرصتی پیش بیاید و آنها بتوانند وارد درفشی‌فر شوند.

* محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که در حال سپری کردن دوران نقاهت خود است امروز هم همانند روز گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

* تمرین امروز سرخپوشان مطابق چند وقت اخیر با انجام حرکات کششی و نرمشی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر مربیان خود بدن‌هایشان را گرم کردند.

* در مدت زمانی که خبرنگاران اجازه تماشای تمرین امروز پرسپولیس را داشتند از کریم باقری در تمرین خبری نبود این در حالی است که اتومبیل وی در پارکینگ پارک شده بود اما او در زمین حضور نداشت.

* سه دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر مربی خود به تمرین کردند پرداختند.

* تمرین سرخپوشان امروز با حفظ توپ و پیدا کردن یار خودی در نصف زمین آغاز شد که این قسمت از تمرین را برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان به دقت زیر نظر داشت.

به گزارش ایسنا، گفتنی است، بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین امروز راهی اردو می‌شوند تا برای بازی فردا مقابل سایپا آماده باشند این در حالی است که سرخپوشان فردا در کرج و از ساعت 17:30 دقیقه به مصاف سایپا خواهند رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین