کد خبر: ۲۹۳۹۹۸
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

نجات دو کارگر مشهدی از زیر آوار

حضور به موقع تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد موجب شد تا دو کارگر که بر اثر ریزش سقف در زیر آوار محبوس شده بودند از مرگ حتمی نجات یابند.
آفتاب‌‌نیوز : دو کارگر مشهدی که ظهر امروز در یک ساختمان در حال احداث مشغول فعالیت بودند به دلیل ریزش سقف طبقه سوم دچار سانحه و در زیر آوار محبوس شدند.

ریزش سقف این واحد ساختمانی در حال احداث و مدفون شدن دو کارگر جوان با استمداد سایر کارگران از سامانه ۱۲۵ و حضور به موقع آتش نشانان موجب شد تا  این دو کارگر مصدوم از مرگ حتمی نجات داده شده و به مراکز درمانی منتقل شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه به مهر گفت: مقارن ساعت ۱۰.۲۶ دقیقه روز جمعه ریزش سقف و حبس دو کارگر در زیر آوار به سامانه امداد و نجات این سازمان اعلام شد که در فاصله کمتر از ۵ دقیقه و در ساعت ۱۰.۳۰ دقیقه نیروهای عملیاتی این سازمان در صحنه حاضر شدند.

آتشپاد دوم حسن جعفری بیان کرد: به منظور امدادرسانی به مصدومان این حادثه نسبت به اعزام ماموران ایستگاه ۲۳ و همچنین ایستگاه ۲۵ به همراه دو خودرو حامل نردبان اقدام شد که خوشبختانه در بازه زمانی ۴۰ دقیقه و مقارن ساعت ۱۱.۱۰ دقیقه این دو کارگر جوان از زیر آوار رها سازی و با همکاری مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش مهر، وی بیان کرد: در این حادثه در حالیکه کارگران مشغول بتن ریزی در طبقه سوم بودند به دلیل ریزش سقف بر روی طبقه دوم دو کارگر دچار حادثه و در زیر مقادیر زیادی مصالح فروریخته از طبقه سوم مدفون شدند که خوشبختانه با تلاش پرسنل سازمان آتش نشانی نجات یافتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین