کد خبر: ۲۹۴۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱

خانه‌دار شدن با پرتاب انبه به سمت رئیس جمهور!

یک خانم ونزوئلایی با پرتاب یک انبه به سمت رئیس جمهور از نداشتن مسکن و مشکلاتش برای پیدا کردن سر پناه، شکایت کرد و صاحب خانه شد.
آفتاب‌‌نیوز : یک خانم ونزوئلایی با پرتاب یک انبه به سمت رئیس جمهور از نداشتن مسکن و مشکلاتش برای پیدا کردن سر پناه، شکایت کرد و صاحب خانه شد.
 
به گزارش مهر یک شهروند ونزوئلایی وقتی رئیس جمهور این کشور در تعطیلات آخر هفته در حال مسافرت با اتوبوس بود، یک انبه را که روی پوست آن در اعتراض به وضعیت بد اقتصادی، جملاتی نوشته شده بود، به سمت وی پرتاب کرد.
 
«نیکولاس مادورا» که در دوران ریاست جمهوری «چاوز» معاون اول او بود، و پس از وی به ریاست جمهوری انتخاب شد، در تلویزیون این کشور با نشان دادن انبه ای که روی آن چیزی نوشته شده بود، خطاب به پرتاب کننده آن گفته است «اگر می توانید با من تماس بگیرید.»
 
رئیس جمهور ونزوئلا همچنین قول داده که این میوه را بخورد. مادورا گفته است: «پیام شما را دریافت کردم و از اینکه در ونزوئلا با این وسعت خانه ای ندارید بسیار ناراحت شدم. ما برای شما یک خانه تهیه می کنیم.»
 
این اقدام رئیس جمهور ونزوئلا واکنش هایی را بر انگیخته است، از جمله لطیفه هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. برخی کاربران شبکه های اجتماعی این اقدام عوام‌پسند مادورا را مورد نقد قرار داده اند و برخی نیز گفته اند «اگر با یک انبه می شود از رئیس جمهور یک خانه گرفت، اینبار یک آناناس به سمت او پرتاب کنید.»
 
بنا به نتایج ارائه شده به وسیله‌ی لاتینو بارامترو (latino Barametro) - معیاری که هر سال برای تعیین میزان رضایت مردم از دموکراسی به کار می‌رود-  میزان رضایت مندی مردم ونزوئلا از نظام دموکراتیک‌شان که در ابتدای فعالیت مادرو ۵۹ درصد بود به ۸۲ درصد رسیده است.​
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین