کد خبر: ۲۹۴۰۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
با تصمیم کمیسیون برنامه و بودجه؛

دیوارکشی اطراف مجلس متوقف می شود

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصمیم این کمیسیون برای توقف دیوارکشی اطراف مجلس در جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمیسیون برنامه و بودجه ضمن اعتراض به دیوارکشی اطراف مجلس به شدت با این کار اعلام مخالفت کرد و مقرر شد که این کار متوقف شود و اجرای آن ادامه پیدا نکند چرا که هزینه‌های بالایی برای مجلس ایجاد می‌کند و از طرفی ملاحظات امنیتی برای مجلس رعایت شده و نیازی به دیوارکشی نیست.

وی با اشاره به حضور مدیران پشتیبانی مجلس در جلسه هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه برای ارائه توضیحاتی در مورد دیوارکشی اطراف مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه این کار از نظر فنی برای کمیسیون توجیهی ندارد، دیوارکشی فعلا با تصمیم کمیسیون برنامه وبودجه متوقف می‌شود.

کاتب همچنین از تصویب کلیات گزارش تفریغ بودجه 92 که در جلسه امروز کمیسیون ارائه شد نیز خبر داد.

وی همچنین گفت که طرح افزایش جمعیت بهره مند روستایی از آب شرب به دلیل مغایرت با اصل 75 قانون اساسی و استفاده از منابع پراکنده برای اجرای طرح در کمیسیون رد شده است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه یادآور شد: طرح بهینه سازی مصرف آب شرب نیز به کارگروهی ارجاع شد تا بندهایی از آن که مشکلات آب شرب را حل می کند و در عین حال بار مالی برای دولت نداشته باشد به تصویب برسد.

به گفته کاتب لایحه هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک نیز در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه رد شد به دلیل اینکه این موضوع جزو وظایف و اختیارات دیوان محاسبات است و نیازی به ارائه لایحه نیست.

وی در پایان از ارائه گزارش عملکرد مالی مجلس نیز خبر داد و گفت که با توجه به شفاف بودن عملکرد مالی این گزارش مورد تایید کمیسیون قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین