کد خبر: ۲۹۴۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲

درخواست طلاق به خاطر رفتن بر سر مزار شوهر سابق

زن جوان وقتی به سر خاک شوهر سابقش می رفت، نمی دانست که پایش به دادگاه خانواده باز خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش زوج جوانی به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند. 

زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم از اینکه من سر خاک همسر سابقم می روم ناراحت است و مرتب سر این موضوع با من جنگ و دعوا به راه می اندازد. از وقتی شوهر سابقم فوت کرده من هر هفته و یا هر ماه سر خاک او می روم و بعد از ازدواج دومم هم اینکار را قطع نکردم. من همچنان سر خاک شوهر سابقم می‌روم و شوهرم سر این موضوع مرتب با من دعوا می‌کند. 

وی افزود:دعوای ما سر این موضوع آنقدر زیاد شده که هر دو تصمیم به جدایی گرفتیم، من حاضر نیستم سر خاک شوهر سابقم نروم و شوهرم هم نمی‌خواهد با این موضوع کنار بیاید. 

مرد جوان نیز به قاضی گفت: من نمی‌گویم سر خاک شوهر سابقش نرود، فقط می گویم هر زمان که وقت داشتی و سرت خلوت بود برو، نه اینکه هر هفته کار و زندگی‌ات را تعطیل کنی و سر خاک بروی. بارها شده ما می‌خواستیم جایی برویم اما همسرم تنها به خاطر اینکه باید به قبرستان می‌رفت قرار را کنسل کرده و سر خاک شوهر سابقش رفته است. هربار هم اعتراض می‌کنم جنجال به راه می‌اندازد. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بعد از صحبت‌های این زوج قاضی دلیل آنها برای طلاق را کافی نداست و حکم طلاق را صادر نکرد. 

در نهایت این زوج با صحبت‌های قاضی با یکدیگر آشتی کردند و راهی خانه و زندگیشان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
2
حرف و درخواست شوهرت مقدم بر زیارت قبر شوهر سابقته خانم اون دستش از دنیا کوتاهه ولی با این باید زندگی کنی , زندگیتو خراب نکن. فاتحه رو از هر کجا که بفرستی میرسه خیلی مقید سرخاک رفتن نباش مگه ما هر روز به زیارت قبور امامان عزیزمون میریم اینهمه هم ارادت داریم نه با حضور قلب و خلوص نیت فاتحه میفرستیم شما هم همینطور. حیف زندگیت شوهرتو نرنجون.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین