کد خبر: ۲۹۴۱۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

کلاهبرداری سودجویان با انتساب به دفتر ریاست جمهوری

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه ای باردیگر از شهروندان خواست نسبت به موارد ادعایی مشکوک که با انتساب خود به دفتر یا نهاد ریاست جمهوری درصدد کلاهبرداری و سوءاستفاده هستند، هوشیار باشند و قبل از هرگونه اقدامی در ارتباط با این کلاهبرداران، موارد مشکوک را برای رسیدگی به مراجع قانونی و انتظامی منتقل کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از این اطلاعیه آمده است: برخی افراد سودجو با جعل امضا یا ارسال پیامک های جعلی به شهروندان تحت عناوین مختلف مانند برنده شدن در مسابقات قرعه کشی خطوط اعتباری تلفن همراه و تعلق جایزه از سوی نهاد ریاست جمهوری، سعی در کلاهبرداری از شهروندان دارند.

روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در این اطلاعیه یادآور شد: این افراد سودجو از طریق پست های الکترونیکی مجعول www.ph@artbatat.com و www.oirfco.com و همچنین سوء استفاده از شماره تماس 6133 ریاست جمهوری دست به کلاهبرداری و اعمال مجرمانه می زنند.

در این اطلاعیه روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حتی مشاهده شده برخی کلاهبرداران با جعل امضا، تماس تلفنی و به دروغ، خود را مسوولان ارشد دفتر رییس جمهوری یا دولت و مقامات اجرایی معرفی کرده و تقاضاهای مالی و انتصاب به سمت های مختلف کار مطرح می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین