کد خبر: ۲۹۴۲۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

موبایل‌قاپی‌های پسران شیشه‌ای برای تامین هزینه مواد

دو پسر موبایل قاپ که برای تامین هزینه مواد خود دست به سرقت گوشی تلفن همراه می‌زدند و گوشی‌های میلیونی را تنها به قیمت ۱۰۰ هزار تومان می‌فروختند از سوی پلیس بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش ماموران پلیس در جریان وقوع موبایل قاپی‌های سریالی از سوی دو جوان موتور سوار قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و به تحقیق در این رابطه پرداختند. 

تجسس‌های پلیس نشان داد که دو جوان موتور سوار پس از اینکه طعمه‌های خود را شناسایی می‌کردند در مکانی خلوت موبایل آن‌ها را از دستشان قاپیده و متواری می‌شوند. 

با این تحقیقات در ‌‌نهایت پس از اقدامات لازم دو پسر ۲۰ ساله از سوی پلیس بازداشت شدند. 

این دو پسر در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفتند: تنها موبایل سرقت می‌کردیم و در خیابان‌ها وقتی کسی را در حال صبحت با تلفن همراهش می‌دیدیم او را تعقیب می‌کردیم و در یک جای خلوت موبایلش را سرقت می‌کردیم. ما اصلا با بقیه اموال مردم کاری نداشتیم و تنها موبایل را سرقت می‌کردیم. گوشی‌های تلفن همراه را هم هر کدام به قیمت ۱۰۰ هزار تومان می‌فروختیم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با اعتراف این دو پسر شیشه‌ای که برای تامین هزینه مواد خود دست به سرقت می‌زدند، هردو با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شدند و تحقیقات در خصوص شناسایی مالباختگان دیگر این پرونده در دادسرای ناحیه ۱۲ ادامه دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین