کد خبر: ۲۹۴۲۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

کروش سرانجام فرد مورد نظرش را انتخاب کرد/افشین پیروانی رقیب کفاشیان برای سرپرستی تیم ملی!

سرانجام از بازیکن سابق تیم ملی در جام جهانی 98 که قرار است به عنوان سرپرست روی نیمکت ایران بنشیند، رونمایی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 افشین پیروانی به احتمال فراوان ظرف روزهای آینده به عنوان سرپرست جدید تیم ملی معرفی می شود و در عشق آباد، رقیب کفاشیان برای نشستن روی نیمکت ایران خواهد بود! چند روز قبل فدراسیون لیست ایران برای اعزام به ترکمنستان را برای بازی روز 26 خردادماه در اختیار شورای برون مرزی قرار داد. در این لیست نام علی کفاشیان به عنوان سرپرست تیم ملی و سرپرست کاروان اعزامی ذکر شده و احتمالا ظرف روزهای آینده و پس از قطعی شدن حضور پیروانی، نام او به عنوان سرپرست در لیست اضافه می شود. 

هنوز جزئیات زیادی از مذاکرات کارلوس کروش با افشین پیروانی به بیرون درز نکرده اما منابع خبری از تماس تلفنی و حتی دیدار این دو در شهرک غرب خبر داده اند. شایعات درباره حضور پیروانی در تیم ملی، از مدت ها پیش مطرح بود. ابتدا از او به عنوان دستیار ایرانی کروش نام می بردند اما کروش ترجیح داد تا پست سرپرستی را به پیروانی بسپارد. کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس تا این لحظه واکنشی به اخبار نشان نداده و تنها گفته هیچ صحبتی از سوی کادر فنی تیم ملی با او صورت نگرفته است. 

به گزارش خبرآنلاین؛ پیروانی به زبان انگلیسی تسلط دارد و بعد از جام ملت ها، یکی از موافقان اصلی برای ادامه همکاری کروش با تیم ملی بود. او همچنین با اغلب بازیکنان تیم ملی رابطه نزدیکی دارد. پیروانی تا پیش از این سابقه سرپرستی نداشته و به عنوان مربی و سرمربی فعالیت کرده است. باید دید او در پست جدید می تواند به وظایفش به درستی عمل کند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین