کد خبر: ۲۹۴۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

کاسیاس: رئال لیگ قهرمانان را به لیگا ترجیح می‌دهد

دروازه بان رئال مادرید می گوید این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به لیگا ترجیح می دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید که از جام حذفی اسپانیا حذف شده است، باید برای قهرمانی در لیگا و لیگ قهرمانان تلاش کند. البته به نظر می رسد کاپیتان رئال مادرید به یک اولویت بندی در این رابطه رسیده است.

ایکر کاسیاس درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: قبلاً اشاره کرده ام که قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان تر است. لیگ قهرمانان هنوز در دستان ماست، در حالی که لیگا در دستان بارسلونا قرار دارد. هر چهار تیم باقی مانده در لیگ قهرمانان سهم یکسانی برای قهرمانی در این جام باکلاس دارند و هر تیمی شانس قهرمانی دارد. به طور سنتی هواداران رئال مادرید قهرمانی در اروپا را ترجیح می دهند و فتح بالاترین عنوان اروپا برای دومین سال متوالی خاص خواهد بود چرا که قبلاً سابقه نداشته است.

به گزارش ایسنا، او درباره بازی با یوونتوس گفت: یک بازی دشوار را پیش بینی می کنم، همانطور که در حال حاضر همه بازی های ما سخت هستند. اولین بازی که ما باید پشت سر بگذاریم، دیدار روز شنبه مقابل سویا خواهد بود. آنها خوب بازی می کنند و به دنبال رسیدن به جایگاه چمپیونزلیگ هستند و به نیمه نهایی لیگ اروپا نیز رسیده اند. آنها دو استعداد بزرگ هستند، هر دو از ستون های تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا هستند. من با آنها بازی کرده ام و چند خاطره فوق العاده دارم و برخی خاطرات نیز چندان خوب نیستند.

کاسیاس درباره بازی با سویا گفت: ما باید سویا را شکست دهیم و منتظر بمانیم و ببینیم که در کوردوبا چه اتفاقی رخ می دهد. من مطمئنم که آنها نمی خواهند در مقابل هواداران خودی از لحاظ ریاضی نیز سقوط کنند. بازی سختی خواهد بود همانطور که همه بازی ها در این مقطع از فصل سخت هستند.

او درباره انگیزه خود در دروازه بانی و نکات برجسته زندگی ورزشی خود گفت: سطح انگیزه بسته به سن می تواند تغییر کند. حالا، بعد از چندین سال حضور در دنیای فوتبال، دیدن شادی هایی که به عنوان بازیکن منتقل می کنیم خاص است. من خوش شانس بوده ام که تورنمنت های بزرگی را فتح کرده ام و این یک شادی و خوشحالی کامل به من می بخشد. قهرمانی در لیگ قهرمانان سال 2000 و فتح جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی نقاط برجسته کارنامه ام هستند و فراتر از سایر عناوین قهرمانی قرار می گیرند.

شایعات زیادی در مورد پیوستن کاسیاس به باشگاه های دیگر از جمله آرسنال شنیده می شود اما در مصاحبه ای، او تمام این شایعات را رد کرد و گفت: آرسنال؟ هیچ جا برای من راحت تر و بهتر از رئال مادرید نیست و قصد ندارم اینجا را ترک کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین