کد خبر: ۲۹۵۱۵۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

بسیج دانشجویی مشهد مطهری را تهدید کرد: سفرتان را لغو کنید وگرنه ...

شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد در واکنش به حضور علی مطهری در همایش بزرگداشت مقام معلم همراه با بررسی اندیشه‌های شهید مطهری نامه تهدیدآمیزی خطاب به وی منتشر کرد و نوشته است: سفرتان به مشهد مقدس را لغو کنید که اگر غیر از این باشد وشما همان مواضع را مطرح کنید، دانشجویان انقلابی مشهد ساکت نخواهند نشست.
آفتاب‌‌نیوز : متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای علی مطهری

فرزند استاد شهید آیت‌الله مطهری

سلام علیکم

باخبر شدیم بعد از چند ماه از آخرین سفری که به مشهد مقدس داشتید و با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد و سخنرانی جنجالی خود که شادی دل دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و خشم و اندوه دوستان و یاران انقلاب را باعث گردید، در هفته معلم بار دیگر قرار است در مکان مقدس دانشگاه به ایراد سخن بپردازید.

جناب آقای مطهری

استاد شهید مرتضی مطهری که پاره تن اسلام و امام بود، مدرس حریت و آزادی و دینداری و اخلاق بود. عمل و رفتار و کردار استاد شهید از او برای بشریت الگوی مکارم اخلاق و دینمداری در عصر خمینی گردید و چراغ راه جویندگان توحید شد. استاد شهید کمال را زندگی در پرتو قرآن و ولایت می‌شناخت. او مصداق رحماء مستضعفین و اشداء علی الکفار انقلاب اسلامی که ناب‌ترین قرائت اسلام در عصر هبوت انسان بود، گردید و نشان داد چگونه مداد العلما افضل من دماء شهداست.

استاد شهید همه چیز را برای اسلام می‌خواست و سر سوزنی از بیان آن‌چه امر اسلام و صلاح مسلمین است دریغ نداشت و بر همین رویه سخن راند و به مقام شهادت نائل آمد.

او مرتضای امت پیر خمین بود. زبان او همواره برای اعتلای حقیقت توحید و عرفان انقلاب عاشورایی حضرت روح‌الله می‌گردید و امید مستضعفان و پابرهنگان بود.

او عمار حضرت خمینی(ره) در شدائد هرمنوتیک دینی و قرائت‌های واژگونه و فتنه انگیز صدر انقلاب بود. استادمرتضی مطهری برای ما نه تنها یک عارف واصل و معلم اخلاق که یک الگو برای مبارزه با کژی‌ها و انحرافات و ریزش‌های حال و آینده انقلاب است. ما درس‌های مبارزه را از لابلای آثار استاد آموختیم و در فتنه اسلام ستیز 88 پس دادیم و معدل قبولی خود را از لسان نوح کشتی انقلاب حضرت امام سید علی خامنه‌ای دریافت کردیم، آن‌جا که فرمودند فتنه 88 را جوان‌های ما خواباندند.

امروز به رسم وذکر فان الذکرا تنفع المومنین به شما فرزند حضرت استاد شهید تذکراتی را یادآور می‌شویم، هرچند نشان دادید تذکرات مشفقانه یاران انقلاب را علاقه‌ای به شنیدن ندارید.

جناب آقای نماینده

در مقام نمایندگی ملت عاشورایی ایران بدانید که گناه سران فتنه اسلام ستیز سال 88 با هیچ آبی تطهیر نخواهد شد. فتنه 88 یادآور فتنه‌های صدر اسلام و متذکر آخرین مقاتله ما ( به مثابه سپاه عدالت ) با اسلام آمریکایی است که اسلام آمریکایی به فرموده آقا سید مرتضی آوینی از خود آمریکا بدتر است. سردمداران این فتنه همان اشعث بن قیس‌های صدر اسلام‌اند که در مقابل دعوت توحیدی انقلاب اسلامی ایران شوریدند و راه نفاق و انحراف برگزیدند.

آقای نماینده

انقلاب اسلامی فجری است که بامدادی در پی خواهد داشت. انقلاب اسلامی آغازگر عصر توبه انسان است. صد افسوس کسانی که در این بحر بودند و روزگاری همپای امیر قافله صبر و بصیرت طی طریق می‌کردند، مومن به وعده الهی ان تنصروا الله ینصرکم نماندند و از این دریای حیات بخش کمال بشری به ساحل ارض اسفل پا گذاردند و نتوانستند به انتظار موعود همراه با موجهای ناآرام مبارزه شنا کنند. خسته شدند و ملول از ابتلاءات آخر الزمانی برای نیل به زلالی رویت خورشید. حقیقت مبارزه را درنیافتند با آن‌که خود زمانی سمبل مبارزه بودند که نشان هیچ گاه سند احرام نیست.

چرب و شیرین و جاه و مقام و ... دنیا آن‌ها را فریفت و سابقه انقلابی‌شان را نابود کرد. تنها آن‌هایی تا آخر خط در این دایره خواهند ماند که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند. اسلام با راحت‌طلبی و دنیاخواهی هیچگاه همنشینی نداشته است و اساسا انتظار در مبارزه است. این‌ها را از امام عزیزمان آموختیم.

آقای مطهری

ملت دینمدار ایران اسلامی به رغم تحریم و تهدید و فتنه و بلا درس بصیرت از عاشورا گرفته و با مدد از دستان سقای دشت کربلا پشت علمدار انقلاب خویش، برای نبرد نهایی لحظه شماری می‌کند.

شما فرزند مرتضای عزیز انقلابید. انتظار ما حرکت شما در مدار بصیرت ملت است نه در رکاب فتنه‌گران و اسلام‌ستیزان!

جناب دکتر ژست روشنفکری دینی بیماری مضاعفی است که در این روزگار سکه بازار شده و متاسفانه شما خواسته یا ناخواسته جزو مبتلا شدگان این بیماری مضمن شده‌اید.

اگر قرار است اینبار نیز در سفری که پیش رو دارید با همان رویکرد همیشگی و همان مواضع قبلی در دانشگاه حضور یابید و از آن دفاع کنید، اگر قرار است به عنوان نماینده آن مردگان سیاسی، آن فتنه گرانی که به دلیل بصیرت سیاسی مردم برای همیشه از صحنه سیاست کنار رفتند به دفاع بپردازید...

اگر قرار است بار دیگر با سخنانی تحریک‌آمیز سعی در دو قطبی کردن فضای جامعه داشته باشید که به این بهانه فرصت مجددی را برای بازیگری شب پره‌های کور و عفن آمریکایی فراهم کنید، اگر قرار است مواضع شما بار دیگر خوراک رسانه‌ای بیگانگان شود و آن‌ها بار دیگر به لطف افاضات شما به دنبال زنده کردن سران فتنه شوند...

اگر قرار است یکبار دیگر در مقام وکیل مدافع فتنه‌گران جسارت کرده و عدالت رهبری را زیر سوال ببرید؛ ما دانشجویان انقلابی ساکت نخواهیم نشست.

جناب مطهری

شهر مقدس مشهد به مدد الطاف امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فضایی آرام و بدون هیاهو است. این‌جا مشهداست، شهر شهادت وشعار همدلی و همزبانی در شهر ما حاکم است.

با توجه به سیر مواضعی که در سخنرانی‌های شما دنبال کردیم، چیزی جز برهم زدن فضای دانشگاهی و تلاش برای دوقطبی کردن جامعه و دادن حیاتی دوباره به خودتان و آن ورشکستگان سیاسی یافت نکردیم. و شما را فردی بی بصیرت و بازیخورده جریان قتنه آمریکایی اسراییلی می‌دانیم که در هر مکانی که حضور می‌یابید با سخرانی یک طرفه و دیکته شده و بدون فرصت به منتقدین و با تکرار مواضع عناصر ضد انقلاب و رسانه‌های معاند، شادی دشمنان قسم خورده نظام را رقم می‌زنید.

پیشنهاد می‌کنیم سفرتان به مشهد مقدس را لغو کنید که اگر غیر از این باشد وشما همان مواضع را مطرح کنید، دانشجویان انقلابی مشهد ساکت نخواهند نشست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
74
عجب مملکت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
81
باز موقعیت کاسبان فتنه به خطر افتاد....

خدا ان شالله این جوانان بسیجی که فقط به ظاهر توجه میکنن رو هدایت کنه.

افراط در دین افت اسلام شده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
53
شگفتا از این واپس گرایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
53
حیف خاک امام رضا که شما در جوارش تحمل هیچ صدایی ندارید ؟ همه شما نماد بی قانونی هستید و در حالی که می دانید بر اساس قانون اساسی بر گرفته شده از شریعت هر نماینده حق دارد عقاید خود را مطرح کنند ولی در کمال وقاحت بر خلاف قانون عمل می کنید.قانون گریزان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
35
سلام بر علی مطهری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
34
تفكرات داعشي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
29
لطفا از رهبري هزينه نكنيد. مد شده هر كس ميخواد حرفش رو به كرسي بنشونه از رهبري هزينه ميكنه. اينكار اصلا درست نيست.
حسن حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
26
راستی مگه نه اینکه عدم تحمل نظر دیگران عین دیکتاتوریست ؟ ... پس شما در کجای این نقشه قرار دارید ؟ این بنده خدا کافر هم که باشه . مسلمان و مومن هم که نباشه . نماینده بخشی از مردم است . اگر تفکرات شما نظم و قاعده ء منظبطی به نام منطق داره باید حرف ایشون و نظرات ایشون رو بشنوید و بعد اگر غیر منطقی و نامعقول بود ردش کنید ... این بنده خدا که تا الان حرفی خارج از قاعده نزده و موندم که شما نون از کجا و به چه نرخی تهیه و تدارک می بینید ...
اللهم عجل لولیک الفرج
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
29
اقليت پرهياهوي با امكانات در ايران براكثريت مظلوم ومحجوب چنين ظلم مي كند . آقا چرا نمي گذاريد نماينده مردم حرف بزند. اين چه ديكتاتوري است براه انداختيد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
26
واقعا کی میخواهند جلوی این بی ادبان مغرور را بگیرند .این مملکت دارد ببه کجا میرود ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
25
واقعا برای نهاد مقدس بسیج متاسفم که روزی بیشترین سهم در دفاع از انقلاب و نظام را داشت اما امروز بازیچه دست گروههای سیاسی شده و به بهای رودررو کردن مردم با بسیج این رکن عالی امنیت ملی شعار ورشکستگان سیاسی را مطرح میکند من یک بسیجی بوده و هستم ولی به خود اجازه نمیدهم در دسته بندی های سیاسی تعریف شوم
رزمنده ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
21
حیرت می کنم از اینهمه نادانی که تصور می کنند به اسلام و انقلاب خدمت می کنند.اینکه علنااعلام کنند که در مقابل سخن مشت بلند خواهند کرد، آنهم تعدادی به نام دانشجو که وظیفه نظم و ... به آنها مربوط نیست، جای بسیار تاسف دارد.چرا نهادهای قانونی ما قادر به برخورد نیستند؟سوالی که بی پاسخی اش رنج جانکاه دارد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
16
حیف از نام بسیج که بر قامت برخی شما نهاده شده و چه بسک این قبا برشما ها گشاد است. یک خاطره کوتاه از صدر اسلام که شما و مربیانتان آن را به فراموشی میسپارید ذکر می کنم. طلحه و زبیر برای قیام علیه امیر مومنان خروج می کنند ، اطرافیان می گویند این دو برای تجهیز و جنگ علیه حکومت اسلامی توخروج کرده اند ، بگیر و اعدامشان کن ، اما امام معصوم که خود می دانست چنین اتفاقی خواهد افتاد ، فرمود تا زمانی که اقدامی نکرده اند کسی حق تعرض به انان را ندارد.
اگر بصیرت دارید ، اگر غیرت دارید از اعمالتان توبه کنید.
در ضمن شوری تبیین مواضع سیاسی بسیج ، سر پوشی است برای اعمال خود سرانه یک دو نفر .
از مشهد
|
Germany
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
17
واقعا باید تاسف خورد برای یک عقده موجود کم خرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
10
1
همه با هم دست بزنید و خوشحالی کنید به بسیج و هر کیم ضدتونه بد وبیراه بگین اخه اینجا سایت شماست اما فکر نکنین همه همینید که تو این سایتا میبینید اره بابا جوجه رو اخر پاییز دیگه میخوررن
پاسخ ها
حسن حیدری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
ناشناس جان ! کسی به کسی توهین نکرده و اگه هم توهینی باشه غلطه و جای هیچ توجیهی هم نداره . اما در رابطه با این که گفتی اینجا سایت شماست و ... باید بگم قربون شکل ماه ت . بازم دم ش گرم اینجا که این کامنت ترو منتشر کرده . اما سایت شما که پیام به اندازهء همین کامنت خودت رو هم نشر نمیده ... متاسفم برای احساسات کال بعضیا که از حرف زدن فقط لجات رو می فهمن و بس
فرنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
19
زنده باد دکتر علی مطهری صدای رسای آزادی خواهی و دموکراسی دینی زنده باد این فرزند برومند استاد شهیدمان و مرگ بر تحجر و داعشیان وطنی
مسهود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
10
سلام برعلی مطهری صدای مردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
11
به عنوان یک دانشجوی مشهدی می گویم اکثر دانشجویان مشهدی از این اقدامات خودسر نیروهای تندرومتنفرند. درود بر دکتر مطهری وقدمشان برروی چشم مردم مشهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
0
11
وزارت کشور برخورد کند...این چه هرج و مرجیست !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
3
آقایان مخالف وموافق بیایدکج بشنینم ولی صادقانه قضاوت کنیم اگه یکی ازاین فتنه گران برادر یا پدر شما بود با این قاطعیت درموردشان صحبت میکردی ؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
3
این شورای تبین فقط نظرات خودش را مصداق اسلام ناب می داند وتحمل شنیدن ترجمه ای دیگر حتی از زبان نزدیک ترین یاران امام ندارد اسلام دین مباحثه است و سازندگی نتیجه ی بحث منطقی است این راهی که دوستلنمان در این شورا در پیش گرفتند بعید نیست که به استبداد برسد!
شیخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
3
اهل منطق از سخنرانی هراسی ندارد .علی مطهری براساس ومبنای حقوقی صحبت می کند هرکسی برهانی دارد درجوابش ارائه نماید بنده یک روحانی وحقوقدان و وکیل هستم هیاهو وجنجال خلاف منطق وآموزه های دینی وخلاف قانون اساسی است مشکل جامعه ما چیزی جز خودبینی نیست نبایستی هرکسی قرائت خویش را عین دین بداند و دیگران را معاند٬همچنانکه درسالیان گذشته دیدیم از افراد بت ساختند و اجازه انتقاد به کسی ندادند بعدش همونها را منحرف نامیدند مگرشماها نبودید زمانی احمدی نژاد را معجزه هزاره سوم و..... می نامیدید و تاحد پیامبری بالا میبردید وانتقاد از وی را الحاد والتقاط تلقی میکردید؟نتیجه چنین حمایتها وعدم انتقاد چی شد؟زمانی هم انتقاد ازهاشمی را ...تا میرسید مخالفت با...؟!!! حالا همونها هاشمی را میکوبند به کدام حرفتون باورکنیم؟مومن اهل افراط وتفریط نیست.از انسانها بت نسازیم که گرفتار کفرخدای خودساخته میشویم.مقام معظم رهبری درسخنرانی فروردین ماه امسال فرمودند (تمامی قوای کشور باید اجازه انتقاد بدهند.)....لطفا کامنتو نمایش بدید اعتمادکنیم.ممنونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
0
4
اگرماهم اطلاییه بدیم که اگرقدوسی رسایی وکوچک زاییده بیایندزلزله بپامیکنیم این کاردرست است امادرخماریش بمانیدای چماق بدستان........زیرامامنطق داریم اهل گفتگوهستیم.
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
2
صد رحمت به داعش
شاید فکر میکنند حقوقشون به خطر می افته
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
0
فتنه گر باید مجازات بشه....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین