کد خبر: ۲۹۵۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲

پیروزی منچسترسیتی برای تثبیت جایگاه دومی

منچسترسیتی با برتری برابر تاتنهام جایگاه دومی خود را در این هفته لیگ برتر تثبیت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : هفته سی و پنجم لیگ برتر در حالی با یک دیدار در وایت هارت لین لندن برگزار شد که کمی آن طرف تر چلسی قهرمانی خود را در لیگ برتر جشن می گرفت. بازیکنان منچسترسیتی نیز که نمی خواستند رتبه دوم خود را از دست بدهند تلاش خودشان را از همان ابتدا به کار بستند و در نهایت با تک گل سرخیو اگوئرو آقای گل این فصل لیگ برتر در نیمه نخست پیش افتادند. البته تاتنهام میزبان نیز صاحب چند موقعیت گل شد.

میسون در دقیقه 43 فرصت ایده آل برای گلزنی به دست آورد اما در موقعیت تک به تک باز هم جو هارت با واکنشی تماشایی مانع از گلزنی وی شد و توپ را به کرنر فرستاد تا این بازی سریع و جذاب در نهایت با پیروزی یک بر صفر میهمان در نیمه اول به پایان برسد.

در دقیقه 61 هری کین روی اشتباه دمیکلیس در موقعیت تک به تک قرار گرفت، اما تعلل بیش از حد این بازیکن در نهایت موجب شد تا هارت و مدافعان سیتی در مقابل ضربه او قرار گرفته و تنها یک کرنر نصیب میزبان شود. در نهایت بازی دو تیم گلی در بر نداشت تا این دیدار با برتری یک بر صفر منچسترسیتی به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب منچسترسیتی پس از چند هفته ناکامی نشان داده است دوباره به تیمی مدعی تبدیل شده است، هر چند آنها این سال را بدون جام به پایان بردند.

تاتنهام نیز با این شکست از کسب سهمیه اروپا دور شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین