کد خبر: ۲۹۵۲۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۳

مورینیو: صدای مدال‌های قهرمانی‌ام اینقدر زیاد است که صدای منتقدانم را نمی‌شنوم

سرمربی چلسی به قهرمانی تیمش در لیگ برتر واکنش نشان داد و این قهرمانی را حاصل کار زیاد دانست.
آفتاب‌‌نیوز : چلسی با برتری برابر کریستال پالاس فاتح لیگ برتر شد و توانست یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی ها را رقم بزند.

ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت: سال گذشته ما در حال بازسازی تیم بودیم، اما امسال به ثبات رسیده و با اضافه کردن چند بازیکن کیفیت جدیدی به تیم بخشیدیم. قهرمانی امروز ما فقط و فقط حاصل سخت کوشی و تلاش فراوان بود و حالا وقت آن است که سر خود را بالا گرفته و خوشحالی کنیم. اینجا بهترین لیگ دنیاست. تمام تلاشم را می کنم که بازیکنانم از فوتبال لذت ببرند. من خانواده ام را پشت نیمکت می گذارم و هر وقت لازم باشد آنها را در آغوش می گیرم و از بازیکنانم هم می خواهم از فوتبال بازی کردن لذت ببرند.

او گفت: کسب قهرمانی لیگ جزیره حاصل کار زیاد و از خودگذشتگی است. من می دانستم که دارم به سخت ترین لیگ دنیا باز می گردم. اجازه می دهم بازیکنانم این قهرمانی را جشن بگیرند چون این جام متعلق به آن ها است. از روز اول هیچ کس به ما چیزی نداد و خودمان با تلاش مان همه چیز را بدست آوردیم. همه جام ها با تلاش و کوشش بدست می آیند و به همین دلیل ما به عملکردمان افتخار می کنیم.

چلسی در حالی قهرمان لیگ شد که منتقدان زیادی در این فصل داشت.

مورینیو در ادامه نشست خبری خود درباره منتقدانش گفت: راستش را بخواهید صدای مدال های قهرمانی که می گیرم اینقدر زیاد است که صدای منتقدانم را نمی شنوم. برای کسانی که می گویند ما شایسته این قهرمانی نیستیم یک ضرب المثل می زنم. ما در پرتغال می گوییم وقتی سگ پارس کند، کاروان فرار می کند. حالا منتقدانم می دانند چه می گویم.

سرمربی چلسی ادامه داد: شاید هوشمندانه تر بود که در کشوری کار می کردم که در آن آسان تر بتوان به قهرمانی رسید، اما من به باشگاهی آمدم که در آن چلسی زیاد به قهرمانی نرسیده بود. در هنگام بازگشتم به چلسی می دانستم که به دشوار ترین لیگ جهان آمدم و در اینجا اثری از پیروزی های 6-0 و 8-0 نخواهد بود که معمولا در یک لیگ خاص (لیگ اسپانیا) می بینیم.

مورینیو با انتقاد از ساکت بودن تماشاگران چلسی گفت: هرگز هیجان و عشق هواداران را زیر سوال نمی برم، من کسی نیستم که بخواهم این کار را کنم و مطمئنا می دانم که این درست نیست. همیشه عاشق آن ها بوده ام و احترام می گذارم، ولی نمی دانم چرا جو ورزشگاه خوب نبود. بازی در این جو باعث می‌شود که تیم هم در خانه شروع به ارائه یک بازی آرام و سست کند. داشتن یک شروع قدرتمند که در آن بازیکنان، تیم و هواداران در استمفوردبریج همگی با هم متحد هستند، کار سختی است. در این دیدار انگار ما در یک استادیوم خالی بازی می‌کردیم، البته نه از نظر حضور مردم، چرا که مشخصاً‌ ورزشگاه پر از جمعیت بود. این وضعیت ناراحت‌کننده است.

به گزارش ایسنا، نارضایتی مورینیو از حمایت ناکافی هواداران چلسی از شاگردانش در شرایطی است که تیم او هفتمین میانگین حضور بالای تماشاگر را برای تماشای بازی‌های خانگی چلسی در استمفوردبریج دارد و به طور متوسط هر بازی آبی‌پوشان لندن 41 هزار و 556 نفر را به ورزشگاه می‌کشاند، یعنی 99.3 درصد از ظرفیت کامل ورزشگاه استمفوردبریج.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین