کد خبر: ۲۹۵۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

شرط جنجالی یونایتد برای فروش دی‌خیا

باشگاه منچستریونایتد با پیوستن دی خیا به رئال مادرید موافقت خواهد کرد اما به شرطی که گرت بیل به لیگ جزیره برگردد. این خبری بود که روزنامه دیلی اکسپرس منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از بازیکنان منچستر یونایتد که به احتمال زیاد در فصل جابجایی تابستانی از این تیم جدا خواهد شد داوید دخیا است.

سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ در فصل جاری عملکرد درخشانی در این تیم داشته است و همین باعث شده تا رئال مادرید به دنبال بازگرداندن او به فوتبال اسپانیا باشد چرا که این سنگربان جوان می تواند بهترین گزینه برای جانشینی ایکر کاسیاس باشد که سال‌های پایانی حضورش در سانتیاگو برنابئو را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه دیلی اکسپرس انگلیس اعلام کرد که باشگاه منچستر یونایتد تنها در یک صورت با فروش دی خیا به رئال مادرید موافقت خواهد کرد و آن بازگرداندن گرت بیل به لیگ برتر انگلیس است.

این روزنامه انگلیس نوشت: منچستر یونایتد یک شرط جنجالی را برای فروش دی خیا گذاشته است و آن معاوضه او با گرت بیل است در غیر این صورت رقم فروش دی خیا را 45 میلیون پوند اعلام خواهد کرد. دی خیا یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد و تنها در صورت بازگشت بیل به لیگ جزیره از این تیم جدا خواهد شد.

گرت بیل دو سال پیش با 86 میلیون پوند راهی رئال مادرید شد که این گرانترین رقمی است که برای یک بازیکن پرداخت می شود. او در نخستین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو تا حدودی عملکرد خوبی داشت اما در فصل جاری با نمایش ضعیفی که داشته صدای اعتراض هواداران رئال را برانگیخته است و همین باعث شده تا احتمال جدایی او از کهکشانی‌ها زیاد باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین