کد خبر: ۲۹۵۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی؛ آیین بزرگداشت مقام استاد در دانشگاه امیرکبیر آغاز شد+ حاشیه‌ها

مراسم بزرگداشت مقام استاد پیش از ظهر امروز در دانشگاه امیرکبیر تهران با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 این همایش که قرار بود از ساعت 9 صبح کار خود را آغاز کند، دقایقی پیش و با تأخیر دو ساعته، با حضور آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی آغاز به کار کرد.

در این مراسم، اساتید قدیمی و بازنشسته دانشگاه حضور دارند و از آنها تجلیل خواهد شد.
به نظر می‌رسد علت تأخیر در آغاز مراسم، حواشی است که بیرون از سالن اجتماعات دانشگاه امیرکبیر در جریان است و از روز گذشته آغاز شده است.

روز گذشته عده‌ای از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با حضور در مقابل دفتر ریاست این دانشگاه، خواستار لغو سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شده بودند.

امروز نیز همین دانشجویان مخالف، در مقابل سالن اجتماعات حضور یافته‌اند و پلاکاردهایی علیه سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر در دست دارند.

روی پلاکاردها نوشته شده: «سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه‌های دانشگاه شده است»،‌ "«ستاد تحریف امام و انقلاب»،‌ «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟»

دانشجویان موافق نیز در عین حال، با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی «دوره دروغگویان به پایان رسیده»، «دوره آشوبگرایان به پایان رسیده»، «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد»، از برگزاری مراسم بزرگداشت روز استاد با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حمایت کردند.
این دانشجویان همچنین شعر یار دبستانی را با هم زمزمه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری آنا،سخنرانی آیت‌الله هاشمی در دانشگاه امیرکبیر تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین