کد خبر: ۲۹۵۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

رقابت 2 خریدار برای تصاحب پرسپولیس

با وجود ابهام در پرداخت سپرده شرکت در مزایده یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس، همچنان رقابت برای تصاحب این باشگاه ادامه داشته و نتیجه‌ی مزایده سرخابی‌ها تا ظهر امروز مشخص می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جعفر سبحانی - مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی - در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بررسی‌ها برای نتیجه قطعی مزایده پرسپولیس و چگونگی برگزاری مزایده استقلال توسط هیات واگذاری در جریان بوده و نتیجه‌ی قطعی این مزایده تا ظهر امروز اعلام می‌شود.

وی در خصوص وضعیت شرکت بهنام پیشرو کیش توضیح داد: این شرکت در واریز وجه سپرده شرکت در مزایده با ابهاماتی مواجه بود که اصل فیش سپرده را به سازمان خصوصی‌سازی وصول کرده که البته مدعی است قبل از موعد مقرر نسبت به واریز سپرده اقدام کرده است. به همین دلیل و به جهت برطرف شدن ابهام و برای این‌که حقی از خریداران ضایع نشود و نیز با توجه به حساسیت موجود بررسی این موضوع از تصمیم سازمان خصوصی‌سازی خارج شده و به هیات واگذاری ارائه شده است تا نظر قطعی توسط این هیات ارائه شود.

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی خاطر نشان کرد: بنابراین وضعیت پرونده بهنام پیشروی کیش و تعیین اهلیت در دستور کار هیات واگذاری قرار گرفته که بخشی از آن در روز گذشته بررسی شده و بخشی از آن نیز امروز بررسی می‌شود.

سبحانی با بیان این‌که هر دو متقاضی در رقابت حضور دارند، خاطر نشان کرد: تا ظهر امروز نتیجه قطعی مزایده پرسپولیس و چگونگی مزایده استقلال توسط رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
0
1
مزایده بر عکس ندیده بودیم والا ، معمولاً باید سوابق شرکت کنندگان قبل از حضور در مزایده بررسی شود و هر کس که صلاحیتش احراز شد بتواند در مزایده شرکت کند و مورد مزایده به بالاترین پیشنهاد در همان روز واگذار گردد .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین