کد خبر: ۲۹۵۳۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

آتش سوزی، جان 3 عضو یک خانواده را در کلاچای گرفت

وقوع حریق در یک منزل مسکونی در کلاچای از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان، موجب مرگ سه نفر از اعضای یک خانواده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس اداره آتش نشانی کلاچای روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، زمان وقوع این حریق را شب گذشته عنوان و بیان کرد: این حادثه در خیابان امام خمینی غربی بن بست صابر روی داده و بر اثر این حادثه، سه نفر از چهار نفر اعضای یک خانواده کشته شدند.

محسن رنجکش افزود: شدت آتش سوزی به حدی بود که برای مهار آتش، عوامل آتش نشانی از شهرهای کلاچای، رودسر، واجارگاه و رحیم آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در مهار آتش، سه دستگاه ماشین آتش نشانی با 15 آتش نشان از کلاچای و از بقیه شهرها نیز یک دستگاه ماشین آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و این حریق، در کمتر از نیم ساعت مهار شد.

وی علت آتش سوزی و میزان خسارت را در بررسی عنوان کرد.

رییس بیمارستان شهید انصاری رودسر نیز جان باختگان این حادثه را یک کودک پنج ساله، یک پسر بچه هشت ساله و زن 35 ساله عنوان کرد.

دکتر جلال همرنگ افزود: جان باختگان حادثه بالای 90 درصد سوختگی داشتند.

وی اضافه کرد: نفر چهارم این حادثه، مردی 38 ساله به نام مرتضی علی عسگری رییس شورای اسلامی شهر کلاچای، دارای سوختگی درجه سه و حدود 25 درصد، بلافاصله پس از انتقال به این بیمارستان، به بیمارستان ولیعصر مرکز سوختگی استان گیلان منتقل شد.

کلاچای از توابع شهرستان رودسر در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
3
واقعا جای تاسف داره خدا روحشونو قرین رحمت کنه.
ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
0
2
مردم ما به چه آدمهایی اعتماد می کنند کسی که از توانایی حل مشکل خودش بر نمیآید چطور مشکل دیگران رو میتونه حل کنه؟به جای ساختن میدانهای بیخود ,وسا یل امدادی وتجهیزات بیمارستانی بخرید !!!آقایان نماینده وشهردار وشوراها ,تا شاهد چنین صحنه های دلخراشی نبا شیم,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
0
0
امیدوارم به سرای عملش برسه خدا ازش نگذره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین