کد خبر: ۲۹۵۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴

تهران فردا بارانی می‌شود

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران گفت: بارش باران از بعدازظهر فردا تا روز چهارشنبه در استان تهران، باعث کاهش محسوس دما خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدمهدی عشقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر فردا و طی روز چهارشنبه در استان تهران در برخی ساعات رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه شدت وزش باد بیشتر در مناطق جنوبی استان خواهد بود اظهار کرد: بارش باران در برخی مناطق به ویژه شهرهای شمالی با احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

عشقی در توصیه به مردم و مقامات مسوول استانی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی، اختلال در عبور و مرور و آبگرفتگی معابر تمهیدات لازمی نیز در این ایام اتخاذ شود.

وی بیشینه دمای امروز تهران را 31 درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود کمینه دمای امشب به 17 درجه سانتی گراد برسد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران در مورد وضعیت دمایی استان نیز یادآور شد: مناطق فیروزکوه با سه درجه سانتی گراد و فرودگاه امام خمینی(ره) و ورامین با 35 درجه سانتی گراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را طی 24 ساعت گذشته در استان تهران داشته اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین