کد خبر: ۲۹۵۴۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷

انتقاد شدید افشارزاده از شورای واگذاری استقلال و پرسپولیس

بهرام افشارزاده می گوید بهتر بود سازمان خصوصی سازی قبل از اعلام نام شرکت کنندگان در مزایده صلاحیت های شان را رسیدگی می کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام افشارزاده  مدیر باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین؛ درباره لغو مجدد مزایده پرسپولیس و تعویق تعیین تکلیف باشگاه استقلال گفت:«راستش باید بگویم این اتفاق شرایط را بدتر می کند. البته کاش ابتدا اهلیت ها بررسی می شد و بعد حاضرین در مزایده را معرفی می کردند تا این قدر حساسیت ایجاد نشود . ولی مهمتر از این مسئله ، بحث تعویق مزایده است. الان ما تا پایان بازی های لیگ با چالش روبرو هستیم. اسپانسر تیم هر بار که این بحث خصوصی سازی به تعویق می افتد برای پرداخت پول ها دو دل می شود چون می ترسد و ته دلش خالی می شود.»

او درباره گلایه های بازیکنان از پرداخت نشدن معوقات شان هم گفت:«به بچه ها حق می دهم اما انتظار دارم آنها هم ببینند ما تمام تلاش مان را می کنیم. از صبح تا شب دنبال پول هستم اما چه کار می شود کرد؟ الان به اسپانسر گفتم پول بده. آنها باید تا ته فصل 5 میلیارد تومان دیگر هم بدهند اما دلهره دارند و نمی دانند چه باید بکنند. این بحث خصوصی سازی هم هر بار دغدغه های شان را بیشتر می کند.»

افشارزاده می گوید دو تیم نیاز به کمک ویژه نمایندگان مجلس دارد؛«فکر می کنم الان نیاز به این داریم که نمایندگان مجلس ورود کنند و با طرح دو فوریتی به داد استقلال و پرسپولیس برسند. با این شرایط هر لحظه کارمان سخت تر می شود. میلیون ها هواد ار عاشق داریم که از ما انتظار دارند. من از وزیر محترم اقتصاد هم تقاضا دارم هر طور که هست این مشکل را مدبرانه حل کنند. ما با همه مشکلاتی که داشتیم سعی کردیم مانع از ورود حاشیه ها به استقلال شویم اما با این شرایط هر لحظه بیشتر دل هواداران تیم می شکند. آنها نمی پذیرند که تیم ضربه بخورد چون مثلا پول نیست. هوادار از تیمش نتیجه می خواهد. من از بازیکنان تیمم هم برای صبری که کردند تشکر می کنم و از آنها تقاضا دارم با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند. »

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین