کد خبر: ۲۹۵۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

فیس بوک شامل فیلترینگ هوشمند نمی شود

نظر ما هم مانند وزارت ارتباطات این است که بعد از اجرای فیلترینگ هوشمند، سایت هایی که کارجمع آوری اطلاعات نکنند و عنادی هم با جمهوری اسلامی نداشته باشند، از فیلتر کامل خارج شوند و تنها بخش هایی که عناوین مجرمانه دارد، تحت فیلترینگ هوشمند قرار گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : دبیرکارگروه مصادیق مجرمانه کمیته فیلترینگ گفت: وزارت ارتباطات تا کنون در اجرای کمیته فیلترینگ تاخیر داشته است.

عبد الصمد خرم آبادی، مشاور دادستان کل کشور، در گفت و گو با ایران خبر با اشاره به اینکه اجرای فیلترینگ هوشمند خواست کمیته تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه است، گفت: تا کنون وزارت ارتباطات در اجرای این طرح تاخیر داشته است و انتظار می رفت که نتیجه محسوس آن زودتر از اینها دیده شود.

خرم آبادی با بیان اینکه هنوز دقیقا نمی داند نتیجه اجرای فیلترینگ هوشمند چه خواهد شد، گفت: باید ببینم آنچه که وزارت ارتباطات تحت عنوان فیلترینگ هوشمند، اجرایی می کند چه خواهد شد تا بتوانیم درباره مطلوب بودن آن اظهار نظر کنیم.

وی همچنین تاکید کرد، نظر ما هم مانند وزارت ارتباطات این است که بعد از اجرای فیلترینگ هوشمند، سایت هایی که کارجمع آوری اطلاعات نکنند و عنادی هم با جمهوری اسلامی نداشته باشند، از فیلتر کامل خارج شوند و تنها بخش هایی که عناوین مجرمانه دارد، تحت فیلترینگ هوشمند قرار گیرد.

مشاور دادستان کل کشور، تاکید کرد: قطعا فیس بوک شامل این نوع اجرای فیلترینگ نخواهد شد و همچنان به صورت کامل فیلتر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین